Aplikujesz na stanowisko:
Agent Ubezpieczeniowy PZU Życie SA
Dzień:
1 z 5
Twoje odznaki:
Witaj na pokładzie!
Spostrzegawczy!
Sokole oko!
W połowie drogi!
Spotkanie za spotkaniem!
Super Agent!
Bracket left

Witajw Sieci SprzedażyPZU Życie SA

Bracket right

Przed Tobą pierwszy etap procesu rekrutacyjnego na stanowisko

Agent Ubezpieczeniowy PZU Życie SA

Zapraszamy Cię do udziału w grze rekrutacyjnej. Aby aplikować, podaj swoje dane w formularzu i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym oraz podejmij decyzje, które być może już niedługo będziesz podejmować po dołączeniu do Sieci Sprzedaży PZU Życie SA.

Aby Twoja aplikacja została zapisana w systemie:

  • rozpocznij grę
  • wypełnij formularz i wyraź w nim zgodę na przetwarzanie swoich danych w procesie rekrutacyjnym
  • zapoznaj się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i emaili
  • przejdź przez 5 dni pracy i podejmij decyzje, które już niedługo mogą stać się Twoją codziennością
  • po podjęciu wszystkich decyzji będziesz miał możliwość weryfikacji i ewentualnej poprawy informacji podanych w formularzu danych osobowych. Upewnij się, że są one poprawne, a jeśli tak kliknij przycisk „Wyślij aplikację”.

Dla ułatwienia, w grze będą pojawiać się chmurki, wskazujące jakie działanie należy podjąć w danej chwili.

Gra nie posiada limitu czasowego, ale aby bez pośpiechu przez nią przejść, zarezerwuj sobie około 20-30 minut.

Po złożeniu Aplikacji Twoje wyniki zostaną przeanalizowane. Jeżeli jesteś osobą, której szukamy, w ciągu maksymalnie 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację.

Jak przekonasz się już za chwilę, praca Agenta Ubezpieczeniowego w PZU Życie SA jest niezwykle ciekawa i pełna wyzwań. Koniecznie aplikuj, jeżeli:

  • lubisz nawiązywać nowe kontakty i znajomości
  • jesteś samodzielny/a, ambitny/a i przedsiębiorczy/a
  • chcesz mieć realny wpływ na swoje dochody

W grze ukrytych jest kilka ciekawostek – zachęcamy do eksplorowania :)

Powodzenia!

ROZPOCZNIJ GRĘ »
Uzupełnij swoje dane w formularzu

Dodaj zdjęcie z dysku



lub wybierz avatar

Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Białystok obejmuje część województwa podlaskiego (powiaty: augustowski, białostocki, miasto Białystok, powiaty: bielski z siedzibą w Bielsku Podlaskim, grajewski, hajnowski, kolneński, miasto Łomża, powiaty łomżyński, moniecki, ostrołęcki, miasto Ostrołęka, sejneński, powiaty: sokólski, suwalski, miasto Suwałki, powiaty: wysokomazowiecki, zambrowski) oraz część województwa warmińsko-mazurskiego (powiaty: ełcki, gołdapski, olecki);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Gdańsk obejmuje część województwa pomorskiego (powiaty: chojnicki, człuchowski, gdański, miasto Gdańsk, powiaty: kwidzyński, starogardzki, miasto Sopot, powiat tczewski, miasto Gdynia, powiaty: kartuski, kościerski, bytowski, lęborski, pucki, słupski, miasto Słupsk, powiat wejherowski);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Olsztyn obejmuje część województwa pomorskiego (powiaty: malborski, nowodworski z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, sztumski) oraz część województwa warmińsko-mazurskiego (powiaty: bartoszycki, braniewski, działdowski, elbląski, miasto Elbląg, giżycki, iławski, kętrzyński, lidzbarski, mrągowski, nidzicki, nowomiejski, olsztyński, miasto Olsztyn, ostródzki, piski, szczycieński, węgorzewski);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Płock obejmuje część województwa mazowieckiego (powiaty: ciechanowski, gostyniński, makowski, mławski, płocki, miasto Płock, powiaty: płoński, przasnyski, sierpecki, sochaczewski, żuromiński, żyrardowski) oraz część województwa kujawsko-pomorskiego (powiaty: aleksandrowski, brodnicki, chełmiński, golubsko-dobrzyński, grudziądzki, miasto Grudziądz, powiaty: lipnowski, radziejowski, rypiński, toruński, miasto Toruń, powiaty: wąbrzeski, włocławski, miasto Włocławek);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Warszawa I obejmuje cześć lewobrzeżną m.st. Warszawy w zakresie dzielnic: Bemowo, Bielany, Mokotów, Ochota, Śródmieście, Ursus, Ursynów, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz, jak również powiat piaseczyński, nowodworski z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim, warszawski zachodni, grodziski, pruszkowski;
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Warszawa II obejmuje część województwa mazowieckiego (prawobrzeżną m.st. Warszawy obejmującą dzielnice: Białołęka, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Targówek, Wawer, Wesoła oraz powiaty garwoliński, legionowski, łosicki, miński, ostrowski, otwocki, pułtuski, siedlecki, miasto Siedlce, sokołowski, węgrowski, wołomiński, wyszkowski), a także część województwa lubelskiego (powiat łukowski) i część województwa podlaskiego (powiat siemiatycki);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Kraków I obejmuje część województwa małopolskiego (powiaty: bocheński, brzeski z siedzibą w Brzesku, chrzanowski, dąbrowski, gorlicki, krakowski, limanowski, myślenicki, nowosądecki, miasto Nowy Sącz, powiaty: nowotarski, olkuski, oświęcimski, proszowicki, suski, tarnowski, miasto Tarnów, powiaty: tatrzański, wadowicki oraz część miasta Kraków obejmującą dzielnice: Stare Miasto, Grzegórzki, Prądnik Czerwony, Prądnik Biały, Bronowice, Zwierzyniec, Czyżyny, Mistrzejowice, Bieńczyce, Wzgórza Krzesławickie, Nowa Huta);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Krakowie II obejmuje część województwa małopolskiego (powiaty: miechowski, wielicki, oraz część miasta Kraków obejmującą dzielnice: Krowodrza, Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice, Podgórze Duchackie, Bieżanów-Prokocim, Podgórze);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Lublin obejmuje część województwa lubelskiego (powiaty: bialski z siedzibą w Białej Podlaskiej, miasto Biała Podlaska, powiat biłgorajski, miasto Chełm, powiaty: chełmski, hrubieszowski, janowski, krasnostawski, kraśnicki, lubartowski, lubelski, miasto Lublin, łęczyński, opolski z siedzibą w Opolu Lubelskim, parczewski, puławski, radzyński, rycki, świdnicki, tomaszowski z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim, włodawski, zamojski, miasto Zamość);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Łódź obejmuje część województwa łódzkiego (powiaty: bełchatowski, łaski, opoczyński, pabianicki, pajęczański, piotrkowski , miasto Piotrków Trybunalski, powiaty: radomszczański, sieradzki, tomaszowski z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, wieluński, wieruszowski, zduńsko-wolski oraz część miasta Łodzi obejmującą dzielnice: Bałuty, Górna, Polesie, Śródmieście, Widzew, powiaty: brzeziński, łódzki wschodni, łęczycki, kutnowski, łowicki, poddębicki, skierniewicki, rawski, miasto Skierniewice, powiat zgierski);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Radom obejmuje część województwa mazowieckiego (powiaty: białobrzeski, grójecki, kozienicki, lipski, przysuski, radomski, miasto Radom, powiaty: szydłowiecki, zwoleński) i część województwa świętokrzyskiego (powiaty: buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, miasto Kielce, konecki, opatowski, ostrowiecki, pińczowski, skarżyski, starachowicki, staszowski, włoszczowski);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Rzeszów obejmuje obszar województwa podkarpackiego (powiaty: bieszczadzki, brzozowski, dębicki, jarosławski, jasielski, kolbuszowski, krośnieński, miasto krosno, leski, leżajski, lubaczowski, łańcucki, mielecki, niżański, przemyski, miasto Przemyśl, powiaty: przeworski, ropczycko-sędziszowski, rzeszowski, miasto Rzeszów, powiaty: sanocki, stalowowolski, strzyżowski, tarnobrzeski, miasto Tarnobrzeg) i część województwa świętokrzyskiego (powiat sandomierski);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Bielsko-Biała obejmuje część województwa śląskiego (powiaty: bielski z siedzibą w Bielsku-Białej, miasto Bielsko–Biała, powiaty: cieszyński, miasto Jastrzębie Zdrój, raciborski, rybnicki, miasto Rybnik, powiat wodzisławski, miasto Żory, powiat żywiecki);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Dąbrowa Górnicza obejmuje część województwa śląskiego (powiaty: będziński, częstochowski, miasto Częstochowa, miasto Dąbrowa Górnicza, miasto Jaworzno, powiaty: kłobucki, lubliniecki, myszkowski, miasto Sosnowiec, powiat zawierciański);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Katowice obejmuje część województwa śląskiego (powiaty: bieruńsko-lędziński, miasto Katowice, powiaty: mikołowski, miasto Mysłowice, pszczyński, miasto Siemianowice Śląskie, miasto Tychy; miasto Bytom, miasto Chorzów, miasto Świętochłowice, miasto Ruda Śląska);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Olsztyn obejmuje część województwa pomorskiego (powiaty: malborski, nowodworski z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, sztumski) oraz część województwa warmińsko-mazurskiego (powiaty: bartoszycki, braniewski, działdowski, elbląski, miasto Elbląg, giżycki, iławski, kętrzyński, lidzbarski, mrągowski, nidzicki, nowomiejski, olsztyński, miasto Olsztyn, ostródzki, piski, szczycieński, węgorzewski);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Wałbrzych obejmuje część obszaru województwa dolnośląskiego (powiaty: bolesławiecki, jaworski, jeleniogórski, miasto Jelenia Góra, powiaty: kamiennogórski, lubański, lwówecki, zgorzelecki, dzierżoniowski, kłodzki, świdnicki, wałbrzyski, miasto Wałbrzych, powiat ząbkowicki);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Wrocław obejmuje część obszaru województwa dolnośląskiego (powiaty: głogowski, górowski, legnicki, miasto Legnica, powiaty: lubiński, polkowicki, złotoryjski, milicki, oleśnicki, oławski, strzeliński, średzki, trzebnicki, wołowski, wrocławski, miasto Wrocław);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Bydgoszcz obejmuje część województwa kujawsko-pomorskiego (powiaty: bydgoski, miasto Bydgoszcz, powiaty: inowrocławski, mogileński, nakielski, sępoleński, świecki, tucholski, żniński);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Kalisz obejmuje część województwa wielkopolskiego (powiaty: jarociński, kaliski, miasto Kalisz, powiaty: kępiński, kolski, koniński, miasto Konin, powiaty: krotoszyński, ostrowski, ostrzeszowski, pleszewski, słupecki, turecki);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Poznań I obejmuje część województwa lubuskiego (powiat międzyrzecki), część województwa wielkopolskiego (powiaty: gostyński, grodziski, kościański, leszczyński, międzychodzki, nowotomyski, rawicki, średzki, śremski, wolsztyński, miasto Leszno obejmujące dzielnice Antoniny, Grzybowo, Leszczynko, Nowe Miasto, Podwale, Przylesie, Stare Miasto, Zaborowo, Zatorze oraz miasto Poznań obejmujące dzielnice: Grunwald, Wilda i osiedle Piątkowo oraz część powiatu poznańskiego obejmującą gminy: Buk, Dopiewo, Kleszczewo, Komorniki, Kórnik, Mosina, Puszczykowo, Stęszew);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Poznań II obejmuje część województwa wielkopolskiego (powiaty: gnieźnieński, obornicki, szamotulski, wągrowiecki, wrzesiński, część powiatu poznańskiego obejmującą gminy: Czerwonak, Kostrzyn, Luboń, Murowana Goślina, Pobiedziska, Rokietnica, Suchy Las, Swarzędz oraz miasto Poznań obejmujące dzielnice: Jeżyce, Nowe Miasto oraz Stare Miasto z wyłączeniem osiedla Piątkowo, powiaty: chodzieski, czarnkowsko-trzcianecki, pilski, złotowski, część powiatu poznańskiego obejmującą gminę Tarnowo Podgórne) oraz cześć województwa zachodniopomorskiego (powiat wałecki);
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Szczecin obejmuje część województwa zachodniopomorskiego (powiaty: białogardzki, choszczeński, drawski, goleniowski, gryfiński, gryficki, kamieński, myśliborski, policki, pyrzycki, stargardzki, miasto Szczecin, miasto Świnoujście, powiaty: kołobrzeski, koszaliński, miasto Koszalin, powiaty: łobeski, sławieński, szczecinecki, świdwiński)
Jednostka Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA Zielona Góra obejmuje część województwa lubuskiego (powiaty: gorzowski, miasto Gorzów Wlkp., powiaty: krośnieński, nowosolski, słubicki, strzelecko-drezdenecki, sulęciński, świebodziński, wschowski, zielonogórski, miasto Zielona Góra, powiaty: żagański, żarski, miasto Leszno obejmujące dzielnicę Gronowo).
Aby przejść dalej musisz wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza ZATWIERDŹ »

Pani Maria
Klient

Dzień rozpoczyna się od telefonu Pani Marii, jednej z Twoich Klientek.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie Pani Maria, właścicielka firmy, która jest jednym z Twoich lepszych Klientów instytucjonalnych. Otrzymała ostatnio wyjątkowo korzystną ofertę z jednej z bardzo małych firm ubezpieczeniowych. Pani Maria mówi, że nie chce odchodzić do konkurencji, ale liczy się rachunek zysków i strat.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Małgorzata
Klient

Dzwoni do Ciebie poddenerwowana Pani Małgorzata.

DALEJ »

Po wykonanych badaniach medycznych Twój Klient otrzymał odmowę zawarcia polisy. Ze względu na ochronę danych osobowych nie posiadasz informacji z jakiego powodu, a do Klienta nie dotarło jeszcze uzasadnienie decyzji. Klient jest rozżalony i dzwoni do Ciebie, prosząc o wyjaśnienie.

Co odpowiadasz?

ZATWIERDŹ »

Pani Agnieszka
Małżonka Klienta

Jednemu z Twoich pierwszych Klientów przydarzył się wypadek. Właśnie zadzwoniła jego żona z informacją, że na szczęście nie ma zagrożenia życia, ale mąż jest w szpitalu i ona nie wie, co robić. Jesteś w trakcie innych ważnych zadań, a sprawa wypłaty ubezpieczenia dla Klienta wydaje się oczywista i nie wymagająca wsparcia.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Dariusz
Klient

Maile od Klientów sprawiły, że dzień można by uznać za naprawdę udany, ale ten telefon nieco popsuł Twój nastrój.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie zdenerwowany Klient, który niedawno złamał nogę, a teraz jest bardzo niezadowolony z oceny lekarza i wypłaconego odszkodowania. Wydaje się, że zgodnie z warunkami usługi Klient nie ma racji, ale nie zmienia to faktu, że jest oburzony i emocjonalnie wyraża swoje zdanie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Dominika
Klient

Dzwoni do Ciebie jeden z Twoich Klientów biznesowych i niestety nie jest to zbyt miła rozmowa - po raz kolejny skarży się na to, że nie jest dotrzymywany gwarantowany w umowie czas na wizytę u specjalisty. Emocjonalnie oskarża Cię o nadużycie zaufania i brak odpowiedzialności.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Marcin
Klient

W trakcie wypełniania dokumentów i przygotowywania się do kolejnych spotkań dzwoni Pan Marcin.

DALEJ »

Na jutro miałeś/aś umówione spotkanie finalizujące sprzedaż z właścicielem dużego zakładu produkcyjnego. Do tej pory wszystko szło znakomicie - udało się dobrze zdiagnozować potrzeby i przygotować atrakcyjną ofertę. Niestety właściciel zadzwonił do Ciebie, że w związku z podróżą służbową musi przełożyć spotkanie na przyszły tydzień. Dla Ciebie to trudna sytuacja, bo piątek to ostatni dzień kwartału, a Tobie ciągle brakuje odpowiedniego poziomu sprzedaży, aby zrealizować zaplanowany cel. Nadrobienie tego kontraktu innymi jest w zasadzie niemożliwe.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Robert
Klient

Dzień rozpoczynasz od rozmowy z Panem Robertem.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie "potencjalny" Klient. "Potencjalny", bo próbowałeś/aś go przekonać do ubezpieczenia od dłuższego czasu i do tej pory był niewzruszony. W zeszłym roku jednak p. Robert, który ma 60 lat ponownie się ożenił i spodziewa się syna. Wiesz, że to postać nietuzinkowa - wzięty adwokat, motocyklista i narciarz. Chciałby wykupić ubezpieczenie, ale z relatywnie niewielką składką miesięczną.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Monika
Klient

Tuż po przyjściu do biura odbierasz telefon od ważnego Klienta.

DALEJ »

Jest koniec tygodnia i odzywa się do Ciebie strategiczny Klient, nad którym już od dawna pracujesz. Klient proponuje spotkanie w środę w przyszłym tygodniu. Przyszły tydzień jest wyjątkowo gorący i zdecydowanie będzie Ci brakować czasu. Już samo znalezienie terminu na środę jest wyzwaniem, a przygotowanie do spotkania wymaga zdecydowanej reorganizacji wcześniejszego planu i jeszcze bardziej wytężonej pracy.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Docierasz do siedziby firmy, w której masz umówione spotkanie.

DALEJ »

Rozpoczynasz spotkanie z potencjalnym Klientem zainteresowanym ubezpieczeniem grupowym.

Jakie działanie podejmujesz na początku spotkania?

ZATWIERDŹ »

Sekretariat
Wizyta w firmie

W Twojej jednostce wszyscy Agenci są obecnie zaangażowani w akcję bezpośrednich wizyt w firmach. W ramach akcji zakładane jest wchodzenie do firm bez umówionych wcześniej spotkań. W pierwszej firmie trafiasz na obsługę sekretariatu.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Gdy wydawało się, że właśnie udało Ci się sprzedać ubezpieczenie indywidualne, Klient, który jest osobą zamożną, zaczyna się wahać. Po zastanowieniu mówi, że myślał, że to będzie kosztować mniej.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Spotykasz się z Panem Markiem.

DALEJ »

Podczas pierwszego spotkania, na którym analizujesz potrzeby Klienta, Pan Marek jest zdecydowany na zakup ubezpieczenia. Obstaje jednak przy rozwiązaniach, które Twoim zdaniem nie są dobrze dopasowane do jego potrzeb - zakres ubezpieczenia oraz składka są zbyt wysokie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klienci
Spotkanie

Nie było łatwo, ale dotarłeś w porę na spotkanie w drugiej części miasta.

DALEJ »

Rozmawiasz z młodym małżeństwem o ofercie dotyczącej zabezpieczenia na emeryturze. Wszystko idzie w dobrym kierunku i jesteś blisko finalizacji rozmowy konkretnymi ustaleniami, gdy nagle mąż zmienia zdanie. Twierdzi, że zobowiązanie się do polisy w tym momencie będzie ryzykowne finansowo, gdyż w niedługim czasie planują wziąć kredyt hipoteczny. Żona nie widzi takiego problemu.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Klient posiadający ubezpieczenie grupowe zaprasza Cię na spotkanie, podczas którego informuje, że od konkurencji dostał zdecydowanie lepszą ofertę na ubezpieczenie i planuje zakończyć współpracę z PZU. Znając produkt konkurencji, wiesz, że choć cena jest korzystniejsza, to ograniczenia w ramach tamtej oferty są znacznie większe. Dla Klienta różnica w katalogu wyłączeń zdaje się nie mieć znaczenia, a Ty, nawet biorąc pod uwagę wszystkie rabaty, nie możesz zaproponować niższej ceny.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jedziesz na spotkanie z Klientem, którego całkiem niedawno udało Ci się zainteresować ofertą PZU.

DALEJ »

Jesteś na spotkaniu z Klientem, który nie jest zbyt zamożny, ale zagadnięty podczas sesji telefonicznej wyraził chęć ubezpieczenia. W tym momencie to jedyny żywiciel rodziny utrzymujący małżonkę i trójkę dzieci. Klient chciałby się ubezpieczyć, ale deklaruje opłacanie miesięcznej składki na bardzo niskim poziomie. Wiesz, że nie będzie to dostateczna ochrona dla rodziny Klienta, a on nie jest gotowy na opłacanie wyższego ubezpieczenia.

Jak postąpisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Przed Tobą kilka spotkań na mieście. Docierasz na pierwsze z nich.

DALEJ »

Prowadzisz rozmowę sprzedażową z Panem Włodzimierzem, współwłaścicielem małego warsztatu samochodowego. Podczas spotkania, na którym miała być podpisana umowa, Klient zaczyna odbiegać od tematu - opowiada różne historie i sam zadaje masę pytań. Jeśli tak dalej pójdzie, spóźnisz się na kolejne spotkanie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jesteś u potencjalnego Klienta - to Pan Jarosław, który jest taksówkarzem. Przeprowadzasz szczegółową analizę potrzeb na specjalnym druku, ale gdy dochodzisz do pytań związanych z wydatkami w budżecie rodzinnym, p. Jarosław irytuje się, bo uważa, że to wchodzenie w jego prywatność.

Jak reagujesz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jeden z Klientów odwołał spotkanie, więc wczesnym popołudniem umówiłeś się na obiad ze swoim dobrym znajomym. Wcześniej jednak udajesz się na inne umówione spotkanie sprzedażowe.

DALEJ »

Od jakiegoś czasu pracujesz nad pozyskaniem Klienta indywidualnego, którego specyficzne wymagania nie jest łatwo zaspokoić. Poświęciłeś/aś sporo czasu na dopasowanie odpowiedniego produktu do potrzeb Klienta, ale na koniec spotkania sprzedażowego okazuje się, że jednak nie jest on zainteresowany zakupem polisy i mówi ostateczne "nie".

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Maciek
Spotkanie

Spotykasz się na obiedzie ze swoim znajomym, który zastanawia się nad wyborem zawodu Agenta Ubezpieczeniowego, ale ma pewne wątpliwości. Widzi, że Tobie idzie nieźle, zadaje więc pytania dotyczące samej pracy, a następnie pyta Cię o to, co dla Ciebie jest najważniejsze w karierze zawodowej.

Jaka jest Twoja odpowiedź?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Docierasz na swoje ostatnie w tym tygodniu spotkanie z Klientem.

DALEJ »

Podczas spotkania, po przedstawieniu oferty Klient mówi Ci, że musi jeszcze "przespać się" z tą propozycją i na chłodno ją przemyśleć. W związku z tym nie będzie możliwości podpisania umowy w dniu dzisiejszym. Dla Ciebie ta sprzedaż jest bardzo ważna - kończy się kwartał i właśnie ta umowa pozwoliłaby Ci zrealizować plan. Jest to tym ważniejsze, że jest to ostatnie z Twoich zaplanowanych spotkań.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Walczyk
Menedżer

Twój przełożony, Adrian Walczyk, zaprasza Cię na spotkanie zespołu.

DALEJ »

Na początku współpracy menedżer chciałby lepiej poznać sposób w jaki pracujesz i pyta w jaki sposób zamierzasz prowadzić działania.

Co odpowiadasz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Walczyk
Menedżer

Ustalacie z menedżerem, że na początku Twojej pracy przeprowadzicie kilka spotkań z Klientami wspólnie.

Jak się podczas nich zachowujesz?

ZATWIERDŹ »

Zuzanna
Agent Ubezpieczeniowy

Zuzanna, która jest świeżo upieczonym Agentem Ubezpieczeniowym, po spotkaniu zespołu zadaje Ci pytanie. Chciałaby się dowiedzieć, w jaki sposób najefektywniej może zbudować bazę kontaktów sprzedażowych.

Co jej podpowiesz?

ZATWIERDŹ »

Katarzyna i Przemysław
Klienci

W natłoku spraw musisz znaleźć moment, aby przemyśleć plan swojej pracy.

DALEJ »

Czeka Cię kolejne już spotkanie z potencjalnym Klientem zainteresowanym ubezpieczeniem grupowym. Klient jest bardzo wymagający i jednocześnie ma zawsze bardzo mało czasu. Po zakończeniu ostatniego spotkania miałeś/aś wrażenie, że raczej nic z tego nie będzie, a Klient uzyskał już wszystkie potrzebne informacje. Kolejne spotkanie zostało jednak zaplanowane, bo Klient chce mieć pełny przegląd dostępnych na rynku ofert.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Budowa bazy kontaktów

Dzień rozpoczynasz od analizy sytuacji.

DALEJ »

Kontynuujesz budowanie własnej bazy kontaktów. Od przełożonego dostałeś zadanie, aby w tym tygodniu zdobyć je poprzez bezpośrednie wizyty w firmach. Po kilku dniach efekty nie są powalające, a Ciebie dopadają wątpliwości, czy takie działanie ma sens. Na dodatek zepsuła się pogoda i intensywnie pada deszcz.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Walczyk
Menedżer

Dzień rozpoczynasz od spotkania ze swoim przełożonym.

DALEJ »

Twój menedżer zachęca Cię do przetestowania innego niż dotychczas sposobu rozmowy z Klientami. Twierdzi, że opracowany przez niego, niestandardowy sposób zadawania pytań, pozwala zwiększyć szanse sprzedażowe. Twój obecny sposób prowadzenia rozmów całkiem nieźle się sprawdza i został już przetestowany przez Ciebie w praktyce.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Planowanie tygodnia

Czas zobaczyć co czeka Cię w przyszłym tygodniu.

DALEJ »

Przyszły tydzień zapowiada się dla Ciebie bardzo intensywnie: sporo potencjalnych spotkań sprzedażowych, obsługa obecnych Klientów, pozyskiwanie kontaktów, prace administracyjne oraz sesja telefoniczna. Na dodatek Twój przełożony, który jest bardzo zadowolony z tego jak pracujesz, poprosił Cię o przeprowadzenie szkolenia dla nowych Agentów.

Na czym się skupisz?

ZATWIERDŹ »
Twoja skrzynka pocztowa 3

Nadawca: Dyrektor Sprzedaży

Szanowni Agenci,

jest mi niezmiernie miło, że mogę przywitać Was w naszej Jednostce Sprzedaży Agencyjnej. Poniżej przesyłam kilka ważnych informacji, które powinny ułatwić Wam wdrożenie się do pracy.

Nasz oddział jest jedną z sześciu w regionie i dwudziestu czterech w Polsce Jednostek Sprzedaży Agencyjnej (JSA) PZU Życie. Na czele JSA stoją Dyrektorzy Sprzedaży, którym podlega m.in. kilku Menedżerów Zespołów Sprzedażowych (MZS). Każdy Menedżer zarządza kilkunastoosobowym zespołem Agentów Ubezpieczeniowych. Oczywiście, oprócz osób zaangażowanych bezpośrednio w sprzedaż, w JSA zatrudnionych jest sporo osób zapewniających wsparcie organizacyjne i merytoryczne.

Zapewne najwięcej kontaktu będziecie mieli z własnym menedżerem oraz organizatorem sprzedaży. Pamiętajcie, że zawsze możecie liczyć na pomoc i wsparcie z ich strony:

  • Adrian Walczyk (MZS), który jest Waszym bezpośrednim przełożonym. To osoba, na którą zawsze możecie liczyć – będzie Was wdrażać do pracy, szkolić, wyznaczać cele i zadania oraz wspierać w ich osiąganiu,
  • Małgorzata Wietecha (Organizator Sprzedaży Agencyjnej, OSA), która będzie Wam służyć m.in. bezpośrednim wsparciem w zakresie procedowania umów z Klientami.

Na bieżąco będziecie również otrzymywać wsparcie ze strony Biura Sprzedaży Agencyjnej (BSA) w Warszawie w zakresie m.in. szkoleń, oferty produktowej (indywidualnej i grupowej), działań marketingowych i sprzedażowych, spraw formalnych oraz IT. BSA na bieżąco będzie Wam również przekazywać informacje dotyczące wydarzeń w Sieci Sprzedaży, aktualnych konkursach, wyjazdach itp.

Ja również pozostaję do Waszej dyspozycji – w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia,
Marianna Gorawska
Dyrektor Sprzedaży
PZU Życie SA

Nadawca: Menedżer Zespołu Sprzedażowego

Witaj,

jeszcze raz serdecznie witam Cię w Sieci Sprzedaży PZU Życie i moim zespole. Poniżej, dla przypomnienia, przesyłam krótki opis obowiązków Agenta Ubezpieczeniowego:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
  • poznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • wsparcie Klientów w podejmowaniu trafnych decyzji finansowych,
  • zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie z Klientami indywidualnymi oraz Klientami instytucjonalnymi/grupowymi (sektor małych i średnich przedsiębiorstw).

Jak pewnie pamiętasz, powyższe zadania znajdują odzwierciedlenie w najważniejszych etapach naszego procesu sprzedażowego:

  • aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez m.in. udział w zorganizowanych akcjach telefonicznych, wizyty u pracodawców, pozyskiwanie poleceń sprzedażowych i pracę na własnej bazie kontaktów,
  • umówienie spotkania z Klientem,
  • pierwsze spotkanie z Klientem, którego celem jest dokładna analiza potrzeb Klienta indywidualnego lub biznesowego,
  • przygotowanie oferty w oparciu o pozyskane od Klienta informacje i dogłębną analizę jego potrzeb,
  • drugie spotkanie z Klientem – prezentacja oferty i finalizacja sprzedaży,
  • posprzedażowa obsługa polisy i opieka nad Klientem (w tym czynności administracyjne oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem).

Szczegóły omówimy podczas cotygodniowego spotkania, na którym ustalimy również cele i zadania na najbliższy czas. Aby ułatwić Ci wdrożenie się do pracy, przewidziałem również czas na wspólne wizyty i asysty sprzedażowe.

Pozdrawiam,
Adrian Walczyk
Menedżer Zespołu Sprzedażowego
PZU Życie SA

Nadawca: Organizator Sprzedaży Agencyjnej

Dzień dobry :)

w imieniu Biura Sprzedaży Agencyjnej serdecznie zapraszam na pierwsze z serii szkoleń produktowych, które rozpocznie się w poniedziałek o godzinie 9.00 w siedzibie Jednostki. Zarezerwuj proszę około 4 godzin.

W trakcie szkolenia dowiesz się więcej na temat oferty produktowej PZU Życie w każdym z poniższych obszarów:

  • ubezpieczenia na życie indywidualne i grupowe,
  • ubezpieczenia posagowe i zaopatrzenia dzieci,
  • ubezpieczenia rentowe,
  • ubezpieczenia medyczne,
  • ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe.

Omówimy również pokrótce różnice pomiędzy ubezpieczeniami dla Klientów indywidualnych (dopasowanych do potrzeb osób fizycznych i ich rodzin) oraz ubezpieczeniami dla Klientów instytucjonalnych/grupowych (skrojonych na potrzeby przedsiębiorców oraz zatrudnianych przez nich pracowników).

Na koniec szkolenia poruszymy również zagadnienia związane z relacją wysokości składek ubezpieczenia do jego zakresu i wysokości wypłacanych świadczeń.

z wyrazami szacunku,
Małgorzata Wietecha
Organizator Sprzedaży Agencyjnej
PZU Życie

Nadawca: Biuro Sprzedaży Agencyjnej

Witamy serdecznie w Grupie PZU,

Poniżej przesyłamy kilka informacji dotyczących Grupy PZU oraz PZU Życie:

  • Grupa PZU istniejąca od 1803 roku jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej,
  • łącznie służymy pomocą ponad 16 000 000 Klientów,
  • w Centrali zatrudniamy ponad 11 000 specjalistów i ekspertów, na których pomoc mogą liczyć zarówno Klienci, jak i osoby zatrudnione w Sieci Sprzedaży,
  • nieustannie rozwijamy ofertę produktową (obecnie ponad 200 produktów ubezpieczeniowych) oraz geograficzny obszar działalności (m.in. Ukraina, Litwa, Łotwa i Estonia),
  • PZU Życie jest drugim co do wielkości podmiotem wchodzącym w skład Grupy PZU,
  • Sieć Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie liczy obecnie 24 Jednostki Sprzedaży, w której zatrudnionych jest około 1500 osób.

z pozdrowieniami,
Marek Gosta
Biuro Sprzedaży Agencyjnej
PZU Życie

Twoje powiadomienia 1

Dodatkowa oferta dla Klientów

Właśnie wprowadzono nowy dodatkowy produkt do jednego z ubezpieczeń, w związku z czym wszyscy Agenci otrzymali zadanie skontaktowania się z Klientami ze swojej bazy. W ostatnim czasie część Twoich Klientów wyraźnie powiedziała, że w najbliższej przyszłości nie będzie zainteresowana żadną dodatkową ofertą. Zalecenie wyraźnie mówi o skontaktowaniu się ze wszystkimi Klientami.

Co robisz?

Analiza wyników sprzedażowych

W połowie miesiąca udało Ci się zrealizować około 35% zakładanego celu miesięcznego w zakresie liczby pozyskanych kontaktów i niecałe 25% w zakresie liczby zrealizowanych spotkań.

Co robisz?

Spotkania z Klientami

Twoje działania prospectingowe okazały się bardzo skuteczne. Nawet "zbyt skuteczne", bo w związku z tym, że wielu potencjalnych Klientów chce się spotkać w dniu jutrzejszym, nie masz zbyt wiele czasu na przygotowanie.

Co robisz?

Koniec dnia trzeciego

ROZPOCZNIJ DZIEŃ »

Czy jesteś pewny, że chcesz wrócić do ekranu głównego?

Nie przeczytałeś wszystkich powiadomień. W każdym momencie możesz powrócić i dokończyć.

Imię i nazwisko
Data urodzenia
Adres email
Numer telefonu
Poziom wykształcenia
Profil wykształcenia
Łączny staż pracy
Ostatnie miejsce pracy
Ostatnie stanowisko pracy
Czy posiadasz doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej?
Czy posiadasz doświadczenie w pracy jako Agent w dowolnej sieci sprzedaży PZU?
Skąd dowiedziałeś/dowiedziałaś się o rekrutacji do PZU Życie SA?

To już ostatni krok!

Twoja aplikacja na stanowisko Agent Ubezpieczeniowy jest gotowa do wysłania.

Przed kliknięciem przycisku Aplikuj, sprawdź po lewej stronie poprawność informacji wprowadzonych w formularzu. W razie konieczności poprawy, wróć do formularza, popraw wprowadzone informacje i ponownie je zatwierdź. Jeżeli jeszcze nie dodałeś swojego CV, teraz jest na to dobry moment.

W ciągu najbliższych 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Dziękujemy!

« POPRAW

Kariera w PZU Życie SA

Osoby, które związały swoją karierę zawodową z Siecią Sprzedaży PZU Życie SA są najbardziej zadowolone z:

  • możliwości samodzielnego kształtowania poziomu swoich dochodów,
  • łatwości w pozyskiwaniu Klientów (markę PZU rozpoznaje 97% Polaków),
  • elastycznego czasu pracy,
  • realnych możliwości rozwoju i awansu.

Czy wiesz, że...

W ramach pakietów medycznych PZU Życie zapewnia opiekę ponad 1 000 000 Klientów w więcej niż 1600 placówkach medycznych w 500 miastach…

Czy wiesz, że...

Ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznych obejmuje 389 rodzajów zabiegów realizowanych w Polsce, krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii, Watykanie, Monako, USA, Kanadzie, Japonii, Australii i Nowej Zelandii…

Czy wiesz, że...

Niestraszki PZU uczą bezpieczeństwa i odpowiedzialnych zachowań. Koniecznie dowiedz się, czego Twoje dziecko może nauczyć się od Stacha Tracha, Tadka Niekradka, Loli Poli, Julki Pechulki i Zuzki Wiruski. Poszukaj w sieci kolekcji 8 edukacyjnych bajek o Niestraszkach…

Wartości PZU Życie SA

Działania PZU Życie SA i Grupy PZU oraz kierunki ich rozwoju oparte są na trzech wartościach:

  • jesteśmy fair,
  • jesteśmy innowacyjni,
  • jesteśmy efektywni.

Witaj na pokładzie!

Podałeś dane w formularzu i możesz rozpocząć grę!

Na początku zapoznaj się z informacjami (przycisk Poczta), a następnie odpowiedz na dylematy pokazujące się na ekranie (np. na notesie, telefonie czy kluczykach)

OK

Spostrzegawczy!

Odkryłeś część ciekawostek

OK

Sokole oko!

Odkryłeś wszystkie ciekawostki

OK

W połowie drogi!

Rozwiązałeś 50% zadań

OK

Spotkanie za spotkaniem!

Odbyłeś/aś już 15 spotkań z Klientami

OK

Super Agent!

Rozwiązałeś wszystkie zadania. Na następnym ekranie będziesz miał możliwość weryfikacji informacji podanych w formularzu i dokonania ewentualnych poprawek. Jeśli dane są poprawne dokończ proces klikając przycisk „Wyślij aplikację”

OK

PZU

Dziękujemy za udział w grze!

Gratulujemy ukończenia gry rekrutacyjnej na stanowisko Agent Ubezpieczeniowy

Twoja aplikacja została zarejestrowana. Jeżeli szukamy właśnie Ciebie, osoba prowadząca rekrutację skontaktuje się z Tobą w ciągu najbliższych 14 dni. W międzyczasie zapraszamy do lepszego poznania PZU Życie SA oraz podzielenia się informacją o rekrutacji ze swoimi znajomymi.

Do zobaczenia!

Bracket left

Witajw Sieci SprzedażyPZU Życie SA

Bracket right

Przed Tobą pierwszy etap procesu rekrutacyjnego na stanowisko

Agent Ubezpieczeniowy PZU Życie SA

Zapraszamy Cię do udziału w grze rekrutacyjnej. Aby aplikować, podaj swoje dane w formularzu i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym oraz podejmij decyzje, które być może już niedługo będziesz podejmować po dołączeniu do Sieci Sprzedaży PZU Życie SA.

Aby Twoja aplikacja została zapisana w systemie:

  • rozpocznij grę
  • wypełnij formularz i wyraź w nim zgodę na przetwarzanie swoich danych w procesie rekrutacyjnym
  • zapoznaj się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i emaili
  • przejdź przez 5 dni pracy i podejmij decyzje, które już niedługo mogą stać się Twoją codziennością
  • po podjęciu wszystkich decyzji będziesz miał możliwość weryfikacji i ewentualnej poprawy informacji podanych w formularzu danych osobowych. Upewnij się, że są one poprawne, a jeśli tak kliknij przycisk „Wyślij aplikację”.

Dla ułatwienia, w grze będą pojawiać się chmurki, wskazujące jakie działanie należy podjąć w danej chwili.

Gra nie posiada limitu czasowego, ale aby bez pośpiechu przez nią przejść, zarezerwuj sobie około 20-30 minut.

Po złożeniu Aplikacji Twoje wyniki zostaną przeanalizowane. Jeżeli jesteś osobą, której szukamy, w ciągu maksymalnie 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację.

Jak przekonasz się już za chwilę, praca Agenta Ubezpieczeniowego w PZU Życie SA jest niezwykle ciekawa i pełna wyzwań. Koniecznie aplikuj, jeżeli:

  • lubisz nawiązywać nowe kontakty i znajomości
  • jesteś samodzielny/a, ambitny/a i przedsiębiorczy/a
  • chcesz mieć realny wpływ na swoje dochody

W grze ukrytych jest kilka ciekawostek – zachęcamy do eksplorowania :)

Powodzenia!

Powrót »