Nadawca: Dyrektor Sieci Agencyjnej
Szanowni Przedstawiciele,
jest mi niezmiernie miło, że mogę przywitać Was w naszej Sieci Agencyjnej. Poniżej przesyłam kilka ważnych informacji, które powinny ułatwić Wam wdrożenie się do pracy.
Nasza Sieć jest jedną z pięciu w regionie i dziesięciu w Polsce Sieci Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie. W ramach każdej z Sieci zlokalizowanych jest po kilka Jednostek. Na czele Sieci stoją Dyrektorzy Sieci Agencyjnej, którym podlega m.in. kilku Zarządzających Sprzedażą. Każdy z nich zarządza kilkunastoosobowym zespołem Przedstawicieli Ubezpieczeniowych. Oczywiście, oprócz osób zaangażowanych bezpośrednio w sprzedaż, w Sieci zatrudnionych jest sporo osób zapewniających wsparcie organizacyjne i merytoryczne.
Zapewne najwięcej kontaktu będziecie mieli z własnym przełożonym – Zarządzającym Sprzedażą oraz Specjalistą ds. Wsparcia Sieci. Pamiętajcie, że zawsze możecie liczyć na pomoc i wsparcie z ich strony:
- Adrian Walczyk (Zarządzający), który jest Waszym bezpośrednim przełożonym. To osoba, na którą zawsze możecie liczyć – będzie Was wdrażać do pracy, szkolić, wyznaczać cele i zadania oraz wspierać w ich osiąganiu,
- Małgorzata Wietecha (Specjalista ds. Wsparcia Sieci), która będzie Wam służyć m.in. bezpośrednim wsparciem w zakresie procedowania umów z Klientami.
Na bieżąco będziecie również otrzymywać wsparcie ze strony Biura Sprzedaży Agencyjnej (BSA) w Warszawie w zakresie m.in. szkoleń, oferty produktowej (indywidualnej i grupowej), działań marketingowych i sprzedażowych, spraw formalnych oraz IT. BSA na bieżąco będzie Wam również przekazywać informacje dotyczące wydarzeń w Sieci Sprzedaży, aktualnych konkursach, wyjazdach itp.
Ja również pozostaję do Waszej dyspozycji – w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia,
Marianna Gorawska
Dyrektor Sieci Agencyjnej
PZU Życie SA
Nadawca: Zarządzający Sprzedażą
Witaj,
jeszcze raz serdecznie witam Cię w Sieci Sprzedaży PZU Życie i moim zespole. Poniżej, dla przypomnienia, przesyłam krótki opis obowiązków Przedstawiciela Ubezpieczeniowego:
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
- poznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- wsparcie Klientów w podejmowaniu trafnych decyzji finansowych,
- zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie z Klientami indywidualnymi oraz Klientami instytucjonalnymi/grupowymi (sektor małych i średnich przedsiębiorstw).
Jak pewnie pamiętasz, powyższe zadania znajdują odzwierciedlenie w najważniejszych etapach naszego procesu sprzedażowego:
- aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez m.in. udział w zorganizowanych akcjach telefonicznych, wizyty u pracodawców, pozyskiwanie poleceń sprzedażowych i pracę na własnej bazie kontaktów,
- umówienie spotkania z Klientem,
- pierwsze spotkanie z Klientem, którego celem jest dokładna analiza potrzeb Klienta indywidualnego lub biznesowego,
- przygotowanie oferty w oparciu o pozyskane od Klienta informacje i dogłębną analizę jego potrzeb,
- drugie spotkanie z Klientem – prezentacja oferty i finalizacja sprzedaży,
- posprzedażowa obsługa polisy i opieka nad Klientem (w tym czynności administracyjne oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem).
Szczegóły omówimy podczas cotygodniowego spotkania, na którym ustalimy również cele i zadania na najbliższy czas. Aby ułatwić Ci wdrożenie się do pracy, przewidziałem również czas na wspólne wizyty i asysty sprzedażowe.
Pozdrawiam,
Adrian Walczyk
Zarządzający Sprzedażą
PZU Życie SA
Nadawca: Specjalista ds. Wsparcia Sieci
Dzień dobry :)
w imieniu Biura Sprzedaży Agencyjnej serdecznie zapraszam na pierwsze z serii szkoleń produktowych, które rozpocznie się w poniedziałek o godzinie 9.00 w siedzibie Jednostki. Zarezerwuj proszę około 4 godzin.
W trakcie szkolenia dowiesz się więcej na temat oferty produktowej PZU Życie w każdym z poniższych obszarów:
- ubezpieczenia na życie indywidualne i grupowe,
- ubezpieczenia posagowe i zaopatrzenia dzieci,
- ubezpieczenia rentowe,
- ubezpieczenia medyczne,
- ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe.
Omówimy również pokrótce różnice pomiędzy ubezpieczeniami dla Klientów indywidualnych (dopasowanych do potrzeb osób fizycznych i ich rodzin) oraz ubezpieczeniami dla Klientów instytucjonalnych/grupowych (skrojonych na potrzeby przedsiębiorców oraz zatrudnianych przez nich pracowników).
Na koniec szkolenia poruszymy również zagadnienia związane z relacją wysokości składek ubezpieczenia do jego zakresu i wysokości wypłacanych świadczeń.
z wyrazami szacunku,
Małgorzata Wietecha
Specjalista ds. Wsparcia Sieci
PZU Życie
Nadawca: Biuro Sprzedaży Agencyjnej
Witamy serdecznie w Grupie PZU,
Poniżej przesyłamy kilka informacji dotyczących Grupy PZU oraz PZU Życie:
- Grupa PZU istniejąca od 1803 roku jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej,
- łącznie służymy pomocą ponad 16 000 000 Klientów,
- w Centrali zatrudniamy ponad 11 000 specjalistów i ekspertów, na których pomoc mogą liczyć zarówno Klienci, jak i osoby zatrudnione w Sieci Sprzedaży Agencyjnej,
- nieustannie rozwijamy ofertę produktową (obecnie ponad 200 produktów ubezpieczeniowych) oraz geograficzny obszar działalności (m.in. Ukraina, Litwa, Łotwa i Estonia),
- PZU Życie jest drugim co do wielkości podmiotem wchodzącym w skład Grupy PZU,
- Sieć Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie liczy obecnie 10 Sieci Sprzedaży, w której zatrudnionych jest około 1500 osób.
z pozdrowieniami,
Marek Gosta
Biuro Sprzedaży Agencyjnej
PZU Życie