Aplikujesz na stanowisko:
Doradca Ubezpieczeniowy PZU Życie SA
Dzień:
1 z 5
Twoje odznaki:
Witaj na pokładzie!
Spostrzegawczy!
Sokole oko!
W połowie drogi!
Spotkanie za spotkaniem!
Super Doradca!
Bracket left

Witajw Sieci SprzedażyPZU Życie SA

Bracket right

Przed Tobą pierwszy etap procesu rekrutacyjnego na stanowisko

Doradca Ubezpieczeniowy PZU Życie SA

Zapraszamy Cię do udziału w grze rekrutacyjnej. Aby aplikować, podaj swoje dane w formularzu i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym oraz podejmij decyzje, które być może już niedługo będziesz podejmować po dołączeniu do Sieci Sprzedaży PZU Życie SA.

Aby Twoja aplikacja została zapisana w systemie:

  • rozpocznij grę
  • wypełnij formularz i wyraź w nim zgodę na przetwarzanie swoich danych w procesie rekrutacyjnym
  • zapoznaj się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i emaili
  • przejdź przez 5 dni pracy i podejmij decyzje, które już niedługo mogą stać się Twoją codziennością
  • po podjęciu wszystkich decyzji będziesz miał możliwość weryfikacji i ewentualnej poprawy informacji podanych w formularzu danych osobowych. Upewnij się, że są one poprawne, a jeśli tak kliknij przycisk „Wyślij aplikację”.

Dla ułatwienia, w grze będą pojawiać się chmurki, wskazujące jakie działanie należy podjąć w danej chwili.

Gra nie posiada limitu czasowego, ale aby bez pośpiechu przez nią przejść, zarezerwuj sobie około 20-30 minut.

Po złożeniu Aplikacji Twoje wyniki zostaną przeanalizowane. Jeżeli jesteś osobą, której szukamy, w ciągu maksymalnie 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację.

Jak przekonasz się już za chwilę, praca Doradcy Ubezpieczeniowego w PZU Życie SA jest niezwykle ciekawa i pełna wyzwań. Koniecznie aplikuj, jeżeli:

  • lubisz nawiązywać nowe kontakty i znajomości
  • jesteś samodzielny/a, ambitny/a i przedsiębiorczy/a
  • chcesz mieć realny wpływ na swoje dochody

W grze ukrytych jest kilka ciekawostek – zachęcamy do eksplorowania :)

Powodzenia!

ROZPOCZNIJ GRĘ »
Uzupełnij swoje dane w formularzu

Dodaj zdjęcie z dysku



lub wybierz avatar

Sieć Kujawska obejumje miasta: Bydgoszcz, Grudziądz, Toruń, Włocławek, Płock oraz powiaty: Chełmiński, Sępoleński, Tucholski, Bydgoski, Inowrocławski, Mogileński, Żniński, Brodnicki, Golubsko dobrzyński, Grudziądzki, Kwidzyński, Rypiński, Świecki, Wąbrzeski, Aleksandrowski, Radziejowski, Toruński, Włocławski, Gostyniński, Lipnowski, Płocki, Sierpecki, Żuromiński
Sieć Mazowiecka obejmuje miasta: Biała Podlaska, Chełm, Lublin, Zamość, Warszawa, Radom oraz powiaty: Bialski (podlaski), Chełmski, Lubartowski, Lubelski, Łukowski, Opolski (lubelski), Parczewski, Puławski, Radzyński, Rycki, Włodawski, Biłgorajski, Hrubieszowski, Janowski, Krasnostawski, Kraśnicki, Łęczyński, Świdnicki (lubelski), Tomaszowski (lubelski), Zamojski, Garwoliński, Kozienicki, Miński, Otwocki, Wołomiński, Białobrzeski, Lipski, Przysuski, Radomski, Szydłowiecki, Zwoleński, Grodziski, Grójecki, Piaseczyński, Pruszkowski, Sochaczewski, Warszawski zachodni, Żyrardowski
Sieć Podlaska obejmuje miasta: Łomża, Suwałki, Białystok, Ostrołęka, Siedlce oraz powiaty: Augustowski, Ełcki, Grajewski, Kolneński, Łomżyński, Moniecki, Olecki, Sejneński, Sokólski, Suwalski, Białostocki, Bielski (podlaski), Hajnowski, Wysokomazowiecki, Zambrowski, Ciechanowski, Legionowski, Mławski, Nowodworski (mazowiecki), Płoński, Makowski, Ostrołęcki, Ostrowski (mazowiecki), Przasnyski, Pułtuski, Wyszkowski, Łosicki, Siedlecki, Siemiatycki, Sokołowski, Węgrowski
Sieć Pomorska obejmuje miasta: Gdynia, Sopot, Gdańsk, Elbląg, Olsztyn, Słupsk oraz powiaty: Lęborski, Pucki, Sławieński, Słupski, Wejherowski, Bytowski, Chojnicki, Człuchowski, Kartuski, Kościerski, Starogardzki, Gdański, Malborski, Nowodworski (gdański), Sztumski, Tczewski, Braniewski, Elbląski, Iławski, Lidzbarski, Nowomiejski, Bartoszycki, Działdowski, Kętrzyński, Nidzicki, Olsztyński, Ostródzki, Szczycieński, Giżycki, Gołdapski, Mrągowski, Piski, Węgorzewski
Sieć Wielkopolska Północna obejmuje miasta: Gorzów Wielkopolski, Poznań, Koszalin, Szczecin, Świnoujście oraz powiaty: Gorzowski, Międzychodzki, Międzyrzecki, Myśliborski, Słubicki, Strzelecko drezdenecki, Sulęciński, Świebodziński, Obornicki, Poznański, Szamotulski, Wągrowiecki, Chodzieski, Czarnkowsko-trzcianiecki, Nakielski, Pilski, Szczecinecki, Wałecki, Złotowski, Białogardzki, Choszczeński, Drawski, Goleniowski, Gryficki, Gryfiński, Kamieński, Kołobrzeski, Koszaliński, Łobeski, Policki, Pyrzycki, Stargardzki, Świdwiński
Sieć Dolnośląska obejmuje miasta: Jelenia Góra, Wałbrzych, Legnica, Wrocław, Opole oraz powiaty: Dzierżoniowski, Jeleniogórski, Kamiennogórski, Kłodzki, Wałbrzyski, Ząbkowicki, Bolesławiecki, Głogowski, Jaworski, Legnicki, Lubański, Lubiński, Lwówecki, Polkowicki, Zgorzelecki, Złotoryjski, Milicki, Oleśnicki, Trzebnicki, Wołowski, Oławski, Strzeliński, Średzki (śląski), Świdnicki, Wrocławski, Brzeski (śląski), Głubczycki, Kędzierzyńsko Kozielski, Kluczborski, Krapkowicki, Namysłowski, Nyski, Oleski, Opolski, Prudnicki, Strzelecki, Kępiński, Ostrowski (wielkopolski), Ostrzeszowski, Wieluński, Wieruszowski
Sieć Małopolska obejmuje miasta: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Rzeszów, Tarnobrzeg, Krosno, Przemyśl, Kielce oraz powiaty: Bocheński, Brzeski, Dąbrowski, Tarnowski, Gorlicki, Limanowski, Myślenicki, Nowosądecki, Nowotarski, Suski, Tatrzański, Wielicki, Chrzanowski, Krakowski, Miechowski, Olkuski, Oświęcimski, Proszowicki, Wadowicki, Dębicki, Kolbuszowski, Leżajski, Łańcucki, Mielecki, Niżański, Przeworski, Stalowowolski, Tarnobrzeski, Bieszczadzki, Brzozowski, Jarosławski, Jasielski, Krośnieński, Leski, Lubaczowski, Przemyski, Ropczycko sędziszowski, Rzeszowski, Sanocki, Strzyżowski, Buski, Jędrzejowski, Kazimierski, Kielecki, Konecki, Opatowski, Ostrowiecki, Pińczowski, Sandomierski, Skarżyski, Starachowicki, Staszowski, Włoszczowski
Sieć Śląska obejmuje miasta: Bielsko Biała, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Bytom, Gliwice, Zabrze, Chorzów, Katowice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mysłowice, Tychy, Żory, Rybnik, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice oraz powiaty: Bielski, Cieszyński, Żywiecki, Będziński, Gliwicki, Tarnogórski, Bieruńsko Lędziński, Mikołowski, Pszczyński, Raciborski, Rybnicki, Wodzisławski
Sieć Wielkopolska Południowa obejmuje miasta: Zielona Góra, Kalisz, Konin, Leszno oraz powiaty: Krośnieński (odrzański), Nowosolski, Wschowski, Zielonogórski, Żagański, Żarski, Kaliski, Kolski, Koniński, Turecki, Gostyński, Górowski, Krotoszyński, Leszczyński, Rawicki, Śremski, Jarociński, Pleszewski, Średzki (wielkopolski), Grodziski, Kościański, Nowotomyski, Wolsztyński, Gnieźnieński, Słupecki, Wrzesiński
Sieć Łódzka obejmuje miasta: Łódź, Piotrków Trybunalski, Częstochowa, Skierniewice oraz powiaty: Brzeziński, Łowicki, Łódzki wschodni, Rawski, Skierniewicki, Tomaszowski (mazowiecki), Zgierski, Bełchatowski, Opoczyński, Pajęczański, Piotrkowski, Radomszczański, Kutnowski, Łaski, łęczycki, Pabianicki, Poddębicki, Sieradzki, Zduńskowolski, Częstochowski, Kłobucki, Lubliniecki, Myszkowski, Zawierciański

Klikając przycisk Zatwierdź potwierdzasz, że masz świadomość przetwarzania Twoich danych na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Szczegóły w Informacjach dla Kandydata poniżej.

Aby przejść dalej musisz wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza ZATWIERDŹ »

[Administratorzy]
Administratorem danych osobowych jest PZU Życie SA z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail kontakt@pzu.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby administratora. We wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt może się odbyć drogą elektroniczną na adres e-mail IODpzu@pzu.pl lub pisemnie na adres PZU Życie SA, IOD, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa.

[Przetwarzanie danych]
Administrator może przetwarzać Pani/Pana dane w celu:

  • przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora; uzasadnionym interesem administratora jest rozwój sieci sprzedaży,
  • przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych w tym celu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.
[Okres przechowywania danych]
Pani/Pana dane, w związku z bieżącym procesem rekrutacyjnym, będą przechowywane do 30 dni od dnia jego zakończenia. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych, Pani/Pana dane będą przechowywane 365 dni od momentu wysłania aplikacji lub do momentu wycofania zgody.

[Przekazywanie danych]
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

[Pani/Pana prawa]
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratorów, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo jej wycofania. Zgodę można odwołać w każdym czasie w oddziale lub wysyłając e-mail na adres kontakt@pzu.pl albo pismo na adres PZU, ul. Postępu 18a, 02-676 Warszawa. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorami lub z wyznaczonym przez Spółkę Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych powyżej danych kontaktowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w Polsce.

Pani Maria
Klient

Dzień rozpoczyna się od telefonu Pani Marii, jednej z Twoich Klientek.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie Pani Maria, właścicielka firmy, która jest jednym z Twoich lepszych Klientów instytucjonalnych. Otrzymała ostatnio wyjątkowo korzystną ofertę z jednej z bardzo małych firm ubezpieczeniowych. Pani Maria mówi, że nie chce odchodzić do konkurencji, ale liczy się rachunek zysków i strat.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Małgorzata
Klient

Dzwoni do Ciebie poddenerwowana Pani Małgorzata.

DALEJ »

Po wykonanych badaniach medycznych Twój Klient otrzymał odmowę zawarcia polisy. Ze względu na ochronę danych osobowych nie posiadasz informacji z jakiego powodu, a do Klienta nie dotarło jeszcze uzasadnienie decyzji. Klient jest rozżalony i dzwoni do Ciebie, prosząc o wyjaśnienie.

Co odpowiadasz?

ZATWIERDŹ »

Pani Agnieszka
Małżonka Klienta

Jednemu z Twoich pierwszych Klientów przydarzył się wypadek. Właśnie zadzwoniła jego żona z informacją, że na szczęście nie ma zagrożenia życia, ale mąż jest w szpitalu i ona nie wie, co robić. Jesteś w trakcie innych ważnych zadań, a sprawa wypłaty ubezpieczenia dla Klienta wydaje się oczywista i nie wymagająca wsparcia.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Dariusz
Klient

Maile od Klientów sprawiły, że dzień można by uznać za naprawdę udany, ale ten telefon nieco popsuł Twój nastrój.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie zdenerwowany Klient, który niedawno złamał nogę, a teraz jest bardzo niezadowolony z oceny lekarza i wypłaconego odszkodowania. Wydaje się, że zgodnie z warunkami usługi Klient nie ma racji, ale nie zmienia to faktu, że jest oburzony i emocjonalnie wyraża swoje zdanie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Dominika
Klient

Dzwoni do Ciebie jeden z Twoich Klientów biznesowych i niestety nie jest to zbyt miła rozmowa - po raz kolejny skarży się na to, że nie jest dotrzymywany gwarantowany w umowie czas na wizytę u specjalisty. Emocjonalnie oskarża Cię o nadużycie zaufania i brak odpowiedzialności.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Marcin
Klient

W trakcie wypełniania dokumentów i przygotowywania się do kolejnych spotkań dzwoni Pan Marcin.

DALEJ »

Na jutro miałeś/aś umówione spotkanie finalizujące sprzedaż z właścicielem dużego zakładu produkcyjnego. Do tej pory wszystko szło znakomicie - udało się dobrze zdiagnozować potrzeby i przygotować atrakcyjną ofertę. Niestety właściciel zadzwonił do Ciebie, że w związku z podróżą służbową musi przełożyć spotkanie na przyszły tydzień. Dla Ciebie to trudna sytuacja, bo piątek to ostatni dzień kwartału, a Tobie ciągle brakuje odpowiedniego poziomu sprzedaży, aby zrealizować zaplanowany cel. Nadrobienie tego kontraktu innymi jest w zasadzie niemożliwe.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Robert
Klient

Dzień rozpoczynasz od rozmowy z Panem Robertem.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie "potencjalny" Klient. "Potencjalny", bo próbowałeś/aś go przekonać do ubezpieczenia od dłuższego czasu i do tej pory był niewzruszony. W zeszłym roku jednak p. Robert, który ma 60 lat ponownie się ożenił i spodziewa się syna. Wiesz, że to postać nietuzinkowa - wzięty adwokat, motocyklista i narciarz. Chciałby wykupić ubezpieczenie, ale z relatywnie niewielką składką miesięczną.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Monika
Klient

Tuż po przyjściu do biura odbierasz telefon od ważnego Klienta.

DALEJ »

Jest koniec tygodnia i odzywa się do Ciebie strategiczny Klient, nad którym już od dawna pracujesz. Klient proponuje spotkanie w środę w przyszłym tygodniu. Przyszły tydzień jest wyjątkowo gorący i zdecydowanie będzie Ci brakować czasu. Już samo znalezienie terminu na środę jest wyzwaniem, a przygotowanie do spotkania wymaga zdecydowanej reorganizacji wcześniejszego planu i jeszcze bardziej wytężonej pracy.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Docierasz do siedziby firmy, w której masz umówione spotkanie.

DALEJ »

Rozpoczynasz spotkanie z potencjalnym Klientem zainteresowanym ubezpieczeniem grupowym.

Jakie działanie podejmujesz na początku spotkania?

ZATWIERDŹ »

Sekretariat
Wizyta w firmie

W Twojej jednostce wszyscy Doradcy są obecnie zaangażowani w akcję bezpośrednich wizyt w firmach. W ramach akcji zakładane jest wchodzenie do firm bez umówionych wcześniej spotkań. W pierwszej firmie trafiasz na obsługę sekretariatu.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Gdy wydawało się, że właśnie udało Ci się sprzedać ubezpieczenie indywidualne, Klient, który jest osobą zamożną, zaczyna się wahać. Po zastanowieniu mówi, że myślał, że to będzie kosztować mniej.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Spotykasz się z Panem Markiem.

DALEJ »

Podczas pierwszego spotkania, na którym analizujesz potrzeby Klienta, Pan Marek jest zdecydowany na zakup ubezpieczenia. Obstaje jednak przy rozwiązaniach, które Twoim zdaniem nie są dobrze dopasowane do jego potrzeb - zakres ubezpieczenia oraz składka są zbyt wysokie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klienci
Spotkanie

Nie było łatwo, ale dotarłeś w porę na spotkanie w drugiej części miasta.

DALEJ »

Rozmawiasz z młodym małżeństwem o ofercie dotyczącej zabezpieczenia na emeryturze. Wszystko idzie w dobrym kierunku i jesteś blisko finalizacji rozmowy konkretnymi ustaleniami, gdy nagle mąż zmienia zdanie. Twierdzi, że zobowiązanie się do polisy w tym momencie będzie ryzykowne finansowo, gdyż w niedługim czasie planują wziąć kredyt hipoteczny. Żona nie widzi takiego problemu.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Klient posiadający ubezpieczenie grupowe zaprasza Cię na spotkanie, podczas którego informuje, że od konkurencji dostał zdecydowanie lepszą ofertę na ubezpieczenie i planuje zakończyć współpracę z PZU. Znając produkt konkurencji, wiesz, że choć cena jest korzystniejsza, to ograniczenia w ramach tamtej oferty są znacznie większe. Dla Klienta różnica w katalogu wyłączeń zdaje się nie mieć znaczenia, a Ty, nawet biorąc pod uwagę wszystkie rabaty, nie możesz zaproponować niższej ceny.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jedziesz na spotkanie z Klientem, którego całkiem niedawno udało Ci się zainteresować ofertą PZU.

DALEJ »

Jesteś na spotkaniu z Klientem, który nie jest zbyt zamożny, ale zagadnięty podczas sesji telefonicznej wyraził chęć ubezpieczenia. W tym momencie to jedyny żywiciel rodziny utrzymujący małżonkę i trójkę dzieci. Klient chciałby się ubezpieczyć, ale deklaruje opłacanie miesięcznej składki na bardzo niskim poziomie. Wiesz, że nie będzie to dostateczna ochrona dla rodziny Klienta, a on nie jest gotowy na opłacanie wyższego ubezpieczenia.

Jak postąpisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Przed Tobą kilka spotkań na mieście. Docierasz na pierwsze z nich.

DALEJ »

Prowadzisz rozmowę sprzedażową z Panem Włodzimierzem, współwłaścicielem małego warsztatu samochodowego. Podczas spotkania, na którym miała być podpisana umowa, Klient zaczyna odbiegać od tematu - opowiada różne historie i sam zadaje masę pytań. Jeśli tak dalej pójdzie, spóźnisz się na kolejne spotkanie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jesteś u potencjalnego Klienta - to Pan Jarosław, który jest taksówkarzem. Przeprowadzasz szczegółową analizę potrzeb na specjalnym druku, ale gdy dochodzisz do pytań związanych z wydatkami w budżecie rodzinnym, p. Jarosław irytuje się, bo uważa, że to wchodzenie w jego prywatność.

Jak reagujesz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jeden z Klientów odwołał spotkanie, więc wczesnym popołudniem umówiłeś się na obiad ze swoim dobrym znajomym. Wcześniej jednak udajesz się na inne umówione spotkanie sprzedażowe.

DALEJ »

Od jakiegoś czasu pracujesz nad pozyskaniem Klienta indywidualnego, którego specyficzne wymagania nie jest łatwo zaspokoić. Poświęciłeś/aś sporo czasu na dopasowanie odpowiedniego produktu do potrzeb Klienta, ale na koniec spotkania sprzedażowego okazuje się, że jednak nie jest on zainteresowany zakupem polisy i mówi ostateczne "nie".

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Maciek
Spotkanie

Spotykasz się na obiedzie ze swoim znajomym, który zastanawia się nad wyborem zawodu Doradcy Ubezpieczeniowego, ale ma pewne wątpliwości. Widzi, że Tobie idzie nieźle, zadaje więc pytania dotyczące samej pracy, a następnie pyta Cię o to, co dla Ciebie jest najważniejsze w karierze zawodowej.

Jaka jest Twoja odpowiedź?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Docierasz na swoje ostatnie w tym tygodniu spotkanie z Klientem.

DALEJ »

Podczas spotkania, po przedstawieniu oferty Klient mówi Ci, że musi jeszcze "przespać się" z tą propozycją i na chłodno ją przemyśleć. W związku z tym nie będzie możliwości podpisania umowy w dniu dzisiejszym. Dla Ciebie ta sprzedaż jest bardzo ważna - kończy się kwartał i właśnie ta umowa pozwoliłaby Ci zrealizować plan. Jest to tym ważniejsze, że jest to ostatnie z Twoich zaplanowanych spotkań.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Walczyk
Dyrektor Jednostki

Twój przełożony, Adrian Walczyk, zaprasza Cię na spotkanie zespołu.

DALEJ »

Na początku współpracy menedżer chciałby lepiej poznać sposób w jaki pracujesz i pyta w jaki sposób zamierzasz prowadzić działania.

Co odpowiadasz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Walczyk
Dyrektor Jednostki

Ustalacie z menedżerem, że na początku Twojej pracy przeprowadzicie kilka spotkań z Klientami wspólnie.

Jak się podczas nich zachowujesz?

ZATWIERDŹ »

Zuzanna
Doradca Ubezpieczeniowy

Zuzanna, która jest świeżo upieczonym Doradcą Ubezpieczeniowym, po spotkaniu zespołu zadaje Ci pytanie. Chciałaby się dowiedzieć, w jaki sposób najefektywniej może zbudować bazę kontaktów sprzedażowych.

Co jej podpowiesz?

ZATWIERDŹ »

Katarzyna i Przemysław
Klienci

W natłoku spraw musisz znaleźć moment, aby przemyśleć plan swojej pracy.

DALEJ »

Czeka Cię kolejne już spotkanie z potencjalnym Klientem zainteresowanym ubezpieczeniem grupowym. Klient jest bardzo wymagający i jednocześnie ma zawsze bardzo mało czasu. Po zakończeniu ostatniego spotkania miałeś/aś wrażenie, że raczej nic z tego nie będzie, a Klient uzyskał już wszystkie potrzebne informacje. Kolejne spotkanie zostało jednak zaplanowane, bo Klient chce mieć pełny przegląd dostępnych na rynku ofert.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Budowa bazy kontaktów

Dzień rozpoczynasz od analizy sytuacji.

DALEJ »

Kontynuujesz budowanie własnej bazy kontaktów. Od przełożonego dostałeś zadanie, aby w tym tygodniu zdobyć je poprzez bezpośrednie wizyty w firmach. Po kilku dniach efekty nie są powalające, a Ciebie dopadają wątpliwości, czy takie działanie ma sens. Na dodatek zepsuła się pogoda i intensywnie pada deszcz.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Walczyk
Dyrektor Jednostki

Dzień rozpoczynasz od spotkania ze swoim przełożonym.

DALEJ »

Twój dyrektor zachęca Cię do przetestowania innego niż dotychczas sposobu rozmowy z Klientami. Twierdzi, że opracowany przez niego, niestandardowy sposób zadawania pytań, pozwala zwiększyć szanse sprzedażowe. Twój obecny sposób prowadzenia rozmów całkiem nieźle się sprawdza i został już przetestowany przez Ciebie w praktyce.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Planowanie tygodnia

Czas zobaczyć co czeka Cię w przyszłym tygodniu.

DALEJ »

Przyszły tydzień zapowiada się dla Ciebie bardzo intensywnie: sporo potencjalnych spotkań sprzedażowych, obsługa obecnych Klientów, pozyskiwanie kontaktów, prace administracyjne oraz sesja telefoniczna. Na dodatek Twój przełożony, który jest bardzo zadowolony z tego jak pracujesz, poprosił Cię o przeprowadzenie szkolenia dla nowych Doradców.

Na czym się skupisz?

ZATWIERDŹ »
Twoja skrzynka pocztowa 3

Nadawca: Dyrektor Sieci Agencyjnej

Szanowni Doradcy,

jest mi niezmiernie miło, że mogę przywitać Was w naszej Sieci Agencyjnej. Poniżej przesyłam kilka ważnych informacji, które powinny ułatwić Wam wdrożenie się do pracy.

Nasza Sieć jest jedną z pięciu w regionie i dziesięciu w Polsce Sieci Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie. W ramach każdej z Sieci zlokalizowanych jest po kilka Jednostek. Na czele Sieci stoją Dyrektorzy Sieci Agencyjnej, którym podlega m.in. kilku Dyrektorów Jednostek Agencyjnych (DJA). Każdy Dyrektor Jednostki zarządza kilkunastoosobowym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Oczywiście, oprócz osób zaangażowanych bezpośrednio w sprzedaż, w Sieci zatrudnionych jest sporo osób zapewniających wsparcie organizacyjne i merytoryczne.

Zapewne najwięcej kontaktu będziecie mieli z własnym przełożonym – Dyrektorem Jednostki Agencyjnej (DJA) oraz Specjalistą ds. Wsparcia Sieci. Pamiętajcie, że zawsze możecie liczyć na pomoc i wsparcie z ich strony:

  • Adrian Walczyk (DJA), który jest Waszym bezpośrednim przełożonym. To osoba, na którą zawsze możecie liczyć – będzie Was wdrażać do pracy, szkolić, wyznaczać cele i zadania oraz wspierać w ich osiąganiu,
  • Małgorzata Wietecha (Specjalista ds. Wsparcia Sieci), która będzie Wam służyć m.in. bezpośrednim wsparciem w zakresie procedowania umów z Klientami.

Na bieżąco będziecie również otrzymywać wsparcie ze strony Biura Sprzedaży Agencyjnej (BSA) w Warszawie w zakresie m.in. szkoleń, oferty produktowej (indywidualnej i grupowej), działań marketingowych i sprzedażowych, spraw formalnych oraz IT. BSA na bieżąco będzie Wam również przekazywać informacje dotyczące wydarzeń w Sieci Sprzedaży, aktualnych konkursach, wyjazdach itp.

Ja również pozostaję do Waszej dyspozycji – w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia,
Marianna Gorawska
Dyrektor Sieci Agencyjnej
PZU Życie SA

Nadawca: Dyrektor Jednostki Agencyjnej

Witaj,

jeszcze raz serdecznie witam Cię w Sieci Sprzedaży PZU Życie i moim zespole. Poniżej, dla przypomnienia, przesyłam krótki opis obowiązków Doradcy Ubezpieczeniowego:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
  • poznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • wsparcie Klientów w podejmowaniu trafnych decyzji finansowych,
  • zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie z Klientami indywidualnymi oraz Klientami instytucjonalnymi/grupowymi (sektor małych i średnich przedsiębiorstw).

Jak pewnie pamiętasz, powyższe zadania znajdują odzwierciedlenie w najważniejszych etapach naszego procesu sprzedażowego:

  • aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez m.in. udział w zorganizowanych akcjach telefonicznych, wizyty u pracodawców, pozyskiwanie poleceń sprzedażowych i pracę na własnej bazie kontaktów,
  • umówienie spotkania z Klientem,
  • pierwsze spotkanie z Klientem, którego celem jest dokładna analiza potrzeb Klienta indywidualnego lub biznesowego,
  • przygotowanie oferty w oparciu o pozyskane od Klienta informacje i dogłębną analizę jego potrzeb,
  • drugie spotkanie z Klientem – prezentacja oferty i finalizacja sprzedaży,
  • posprzedażowa obsługa polisy i opieka nad Klientem (w tym czynności administracyjne oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem).

Szczegóły omówimy podczas cotygodniowego spotkania, na którym ustalimy również cele i zadania na najbliższy czas. Aby ułatwić Ci wdrożenie się do pracy, przewidziałem również czas na wspólne wizyty i asysty sprzedażowe.

Pozdrawiam,
Adrian Walczyk
Dyrektor Jednostki Agencyjnej
PZU Życie SA

Nadawca: Specjalista ds. Wsparcia Sieci

Dzień dobry :)

w imieniu Biura Sprzedaży Agencyjnej serdecznie zapraszam na pierwsze z serii szkoleń produktowych, które rozpocznie się w poniedziałek o godzinie 9.00 w siedzibie Jednostki. Zarezerwuj proszę około 4 godzin.

W trakcie szkolenia dowiesz się więcej na temat oferty produktowej PZU Życie w każdym z poniższych obszarów:

  • ubezpieczenia na życie indywidualne i grupowe,
  • ubezpieczenia posagowe i zaopatrzenia dzieci,
  • ubezpieczenia rentowe,
  • ubezpieczenia medyczne,
  • ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe.

Omówimy również pokrótce różnice pomiędzy ubezpieczeniami dla Klientów indywidualnych (dopasowanych do potrzeb osób fizycznych i ich rodzin) oraz ubezpieczeniami dla Klientów instytucjonalnych/grupowych (skrojonych na potrzeby przedsiębiorców oraz zatrudnianych przez nich pracowników).

Na koniec szkolenia poruszymy również zagadnienia związane z relacją wysokości składek ubezpieczenia do jego zakresu i wysokości wypłacanych świadczeń.

z wyrazami szacunku,
Małgorzata Wietecha
Specjalista ds. Wsparcia Sieci
PZU Życie

Nadawca: Biuro Sprzedaży Agencyjnej

Witamy serdecznie w Grupie PZU,

Poniżej przesyłamy kilka informacji dotyczących Grupy PZU oraz PZU Życie:

  • Grupa PZU istniejąca od 1803 roku jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej,
  • łącznie służymy pomocą ponad 16 000 000 Klientów,
  • w Centrali zatrudniamy ponad 11 000 specjalistów i ekspertów, na których pomoc mogą liczyć zarówno Klienci, jak i osoby zatrudnione w Sieci Sprzedaży Agencyjnej,
  • nieustannie rozwijamy ofertę produktową (obecnie ponad 200 produktów ubezpieczeniowych) oraz geograficzny obszar działalności (m.in. Ukraina, Litwa, Łotwa i Estonia),
  • PZU Życie jest drugim co do wielkości podmiotem wchodzącym w skład Grupy PZU,
  • Sieć Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie liczy obecnie 10 Sieci Sprzedaży, w której zatrudnionych jest około 1500 osób.

z pozdrowieniami,
Marek Gosta
Biuro Sprzedaży Agencyjnej
PZU Życie

Twoje powiadomienia 1

Dodatkowa oferta dla Klientów

Właśnie wprowadzono nowy dodatkowy produkt do jednego z ubezpieczeń, w związku z czym wszyscy Doradcy otrzymali zadanie skontaktowania się z Klientami ze swojej bazy. W ostatnim czasie część Twoich Klientów wyraźnie powiedziała, że w najbliższej przyszłości nie będzie zainteresowana żadną dodatkową ofertą. Zalecenie wyraźnie mówi o skontaktowaniu się ze wszystkimi Klientami.

Co robisz?

Analiza wyników sprzedażowych

W połowie miesiąca udało Ci się zrealizować około 35% zakładanego celu miesięcznego w zakresie liczby pozyskanych kontaktów i niecałe 25% w zakresie liczby zrealizowanych spotkań.

Co robisz?

Spotkania z Klientami

Twoje działania prospectingowe okazały się bardzo skuteczne. Nawet "zbyt skuteczne", bo w związku z tym, że wielu potencjalnych Klientów chce się spotkać w dniu jutrzejszym, nie masz zbyt wiele czasu na przygotowanie.

Co robisz?

Koniec dnia trzeciego

ROZPOCZNIJ DZIEŃ »

Czy jesteś pewny, że chcesz wrócić do ekranu głównego?

Nie przeczytałeś wszystkich powiadomień. W każdym momencie możesz powrócić i dokończyć.

Imię i nazwisko
Data urodzenia
Adres email
Numer telefonu
Poziom wykształcenia
Profil wykształcenia
Łączny staż pracy
Ostatnie miejsce pracy
Ostatnie stanowisko pracy
Czy posiadasz doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej?
Czy posiadasz doświadczenie w pracy jako Doradca w dowolnej sieci sprzedaży PZU?
Skąd dowiedziałeś/dowiedziałaś się o rekrutacji do PZU Życie SA?

To już ostatni krok!

Twoja aplikacja na stanowisko Doradca Ubezpieczeniowy jest gotowa do wysłania.

Przed kliknięciem przycisku Aplikuj, sprawdź po lewej stronie poprawność informacji wprowadzonych w formularzu. W razie konieczności poprawy, wróć do formularza, popraw wprowadzone informacje i ponownie je zatwierdź. Jeżeli jeszcze nie dodałeś swojego CV, teraz jest na to dobry moment.

W ciągu najbliższych 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Dziękujemy!

« POPRAW

Kariera w PZU Życie SA

Osoby, które związały swoją karierę zawodową z Siecią Sprzedaży PZU Życie SA są najbardziej zadowolone z:

  • możliwości samodzielnego kształtowania poziomu swoich dochodów,
  • łatwości w pozyskiwaniu Klientów (markę PZU rozpoznaje 97% Polaków),
  • elastycznego czasu pracy,
  • realnych możliwości rozwoju i awansu.

Czy wiesz, że...

W ramach pakietów medycznych PZU Życie zapewnia opiekę ponad 1 000 000 Klientów w więcej niż 1600 placówkach medycznych w 500 miastach…

Czy wiesz, że...

Ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznych obejmuje 389 rodzajów zabiegów realizowanych w Polsce, krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii, Watykanie, Monako, USA, Kanadzie, Japonii, Australii i Nowej Zelandii…

Czy wiesz, że...

Niestraszki PZU uczą bezpieczeństwa i odpowiedzialnych zachowań. Koniecznie dowiedz się, czego Twoje dziecko może nauczyć się od Stacha Tracha, Tadka Niekradka, Loli Poli, Julki Pechulki i Zuzki Wiruski. Poszukaj w sieci kolekcji 8 edukacyjnych bajek o Niestraszkach…

Wartości PZU Życie SA

Działania PZU Życie SA i Grupy PZU oraz kierunki ich rozwoju oparte są na trzech wartościach:

  • jesteśmy fair,
  • jesteśmy innowacyjni,
  • jesteśmy efektywni.

Witaj na pokładzie!

Podałeś dane w formularzu i możesz rozpocząć grę!

Na początku zapoznaj się z informacjami (przycisk Poczta), a następnie odpowiedz na dylematy pokazujące się na ekranie (np. na notesie, telefonie czy kluczykach)

OK

Spostrzegawczy!

Odkryłeś część ciekawostek

OK

Sokole oko!

Odkryłeś wszystkie ciekawostki

OK

W połowie drogi!

Rozwiązałeś 50% zadań

OK

Spotkanie za spotkaniem!

Odbyłeś/aś już 15 spotkań z Klientami

OK

Super Doradca!

Rozwiązałeś wszystkie zadania. Na następnym ekranie będziesz miał możliwość weryfikacji informacji podanych w formularzu i dokonania ewentualnych poprawek. Jeśli dane są poprawne dokończ proces klikając przycisk „Wyślij aplikację”

OK

PZU

Dziękujemy za udział w grze!

Gratulujemy ukończenia gry rekrutacyjnej na stanowisko Doradca Ubezpieczeniowy

Twoja aplikacja została zarejestrowana. Jeżeli szukamy właśnie Ciebie, osoba prowadząca rekrutację skontaktuje się z Tobą w ciągu najbliższych 14 dni. W międzyczasie zapraszamy do lepszego poznania PZU Życie SA oraz podzielenia się informacją o rekrutacji ze swoimi znajomymi.

Do zobaczenia!

Bracket left

Witajw Sieci SprzedażyPZU Życie SA

Bracket right

Przed Tobą pierwszy etap procesu rekrutacyjnego na stanowisko

Doradca Ubezpieczeniowy PZU Życie SA

Zapraszamy Cię do udziału w grze rekrutacyjnej. Aby aplikować, podaj swoje dane w formularzu i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym oraz podejmij decyzje, które być może już niedługo będziesz podejmować po dołączeniu do Sieci Sprzedaży PZU Życie SA.

Aby Twoja aplikacja została zapisana w systemie:

  • rozpocznij grę
  • wypełnij formularz i wyraź w nim zgodę na przetwarzanie swoich danych w procesie rekrutacyjnym
  • zapoznaj się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i emaili
  • przejdź przez 5 dni pracy i podejmij decyzje, które już niedługo mogą stać się Twoją codziennością
  • po podjęciu wszystkich decyzji będziesz miał możliwość weryfikacji i ewentualnej poprawy informacji podanych w formularzu danych osobowych. Upewnij się, że są one poprawne, a jeśli tak kliknij przycisk „Wyślij aplikację”.

Dla ułatwienia, w grze będą pojawiać się chmurki, wskazujące jakie działanie należy podjąć w danej chwili.

Gra nie posiada limitu czasowego, ale aby bez pośpiechu przez nią przejść, zarezerwuj sobie około 20-30 minut.

Po złożeniu Aplikacji Twoje wyniki zostaną przeanalizowane. Jeżeli jesteś osobą, której szukamy, w ciągu maksymalnie 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację.

Jak przekonasz się już za chwilę, praca Doradcy Ubezpieczeniowego w PZU Życie SA jest niezwykle ciekawa i pełna wyzwań. Koniecznie aplikuj, jeżeli:

  • lubisz nawiązywać nowe kontakty i znajomości
  • jesteś samodzielny/a, ambitny/a i przedsiębiorczy/a
  • chcesz mieć realny wpływ na swoje dochody

W grze ukrytych jest kilka ciekawostek – zachęcamy do eksplorowania :)

Powodzenia!

Powrót »