Aplikujesz na stanowisko:
Dyrektor Jednostki Agencyjnej PZU Życie SA
Dzień:
1 z 5
Twoje odznaki:
Witaj na pokładzie!
Spostrzegawczy!
Sokole oko!
W połowie drogi!
Spotkanie za spotkaniem!
Super Dyrektor!
Bracket left

Witajw Sieci SprzedażyPZU Życie SA

Bracket right

Przed Tobą pierwszy etap procesu rekrutacyjnego na stanowisko

Dyrektor Jednostki Agencyjnej PZU Życie SA

Zapraszamy Cię do udziału w grze rekrutacyjnej. Aby aplikować, podaj swoje dane w formularzu i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym oraz podejmij decyzje, które być może już niedługo będziesz podejmować po dołączeniu do Sieci Sprzedaży PZU Życie SA.

Aby Twoja aplikacja została zapisana w systemie:

  • rozpocznij grę
  • wypełnij formularz i wyraź w nim zgodę na przetwarzanie swoich danych w procesie rekrutacyjnym
  • zapoznaj się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i emaili
  • przejdź przez 5 dni pracy i podejmij decyzje, które już niedługo mogą stać się Twoją codziennością
  • po podjęciu wszystkich decyzji będziesz miał możliwość weryfikacji i ewentualnej poprawy informacji podanych w formularzu danych osobowych. Upewnij się, że są one poprawne, a jeśli tak kliknij przycisk „Wyślij aplikację”.

Dla ułatwienia, w grze będą pojawiać się chmurki, wskazujące jakie działanie należy podjąć w danej chwili.

Gra nie posiada limitu czasowego, ale aby bez pośpiechu przez nią przejść, zarezerwuj sobie około 25-35 minut.

Po złożeniu Aplikacji Twoje wyniki zostaną przeanalizowane. Jeżeli jesteś osobą, której szukamy, w ciągu maksymalnie 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację.

Jak przekonasz się już za chwilę, praca Dyrektora Jednostki Agencyjnej w PZU Życie SA jest niezwykle ciekawa i pełna wyzwań. Koniecznie aplikuj, jeżeli:

  • lubisz nawiązywać nowe kontakty i znajomości
  • jesteś samodzielny/a, ambitny/a i przedsiębiorczy/a
  • chcesz mieć realny wpływ na swoje dochody
  • Twoją ambicją jest stworzenie własnego zespołu sprzedażowego

W grze ukrytych jest kilka ciekawostek – zachęcamy do eksplorowania :)

Powodzenia!

ROZPOCZNIJ GRĘ »
Uzupełnij swoje dane w formularzu

Dodaj zdjęcie z dysku



lub wybierz avatar

Lokalizacja obejmuje miasto Białystok i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Bydgoszcz i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Ciechanów i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Elbląg i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Gdańsk i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Gdynia i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Gorzów Wielkopolski i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Grudziądz i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Inowrocław i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Lublin i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Olsztyn i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Ostrołęka i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Piła i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Płock i okolice
Lokalizacja obejmuje Poznań Północ i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Radom i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Siedlce i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Szczecin i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Toruń i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Warszawa i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Bielsko-Biała i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Częstochowa i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Dąbrowa Górnicza i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Gliwice i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Kalisz i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Katowice i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Kielce i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Kraków i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Legnica i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Leszno i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Łódź i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Opole i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Ostrów Wielkopolski i okolice
Lokalizacja obejmuje Poznań Południe i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Rybnik i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Rzeszów i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Wałbrzych i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Wrocław i okolice
Lokalizacja obejmuje miasto Zielona Góra i okolice
Aby przejść dalej musisz wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza ZATWIERDŹ »

Alicja
Dyrektor Jednostki Agencyjnej

Odbierasz telefon od Alicji, Twojej znajomej.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie Alicja, Dyrektor z sąsiedniej Jednostki Agencyjnej, z prośbą o pomoc. Dwa miesiące temu zrekrutowała Doradcę, który ewidentnie nie może dopasować się do oczekiwań. Z jednej strony skutecznie sprzedaje, ale z drugiej zupełnie unika udziału w sesjach telefonicznych oraz bezpośrednim pozyskiwania kontaktów w terenie, tłumacząc, że to za bardzo go stresuje. Alicja wielokrotnie już próbowała tłumaczyć mu, jak to wszystko działa, ale efektów nie widać. Inni Doradcy wdrażali się znacznie szybciej.

Co jej doradzisz?

ZATWIERDŹ »

Agnieszka
Doradca Ubezpieczeniowy

Dzwoni Agnieszka, członek Twojego zespołu.

DALEJ »

Agnieszka, jeden z Twoich Doradców, chce z Tobą skonsultować jedną sprawę. Ma za sobą udane spotkanie sprzedażowe. Razem z Klientką dokonały analizy potrzeb i umówiły się na kolejne spotkanie, a przed nim na przesłanie oferty drogą mailową. Agnieszka wysłała ofertę i zadzwoniła, aby potwierdzić kolejne spotkanie, ale Klientka stwierdziła, że nie dostała maila, a poza tym całość jest nieaktualna i rezygnuje z oszczędzania, bo jej mama założyła jej polisę. Klientka w rozmowie była bardzo niemiła. Agnieszka pyta, jak w takich sytuacjach powinna reagować?

ZATWIERDŹ »

Jarek
Doradca Ubezpieczeniowy

Dzwoni Jarek, jeden z Twoich Doradców.

DALEJ »

Jeden z Twoich Doradców prosi Cię o pomoc. W relacji z jego Klientem - rodziną lekarzy z trójką dzieci - pojawiło się wyzwanie. Klienci w zasadzie od zawsze traktowali Doradcę bardziej jako doradcę rodzinnego niż "zwykłego" Doradcę obsługującego ubezpieczenia na życie. Niejednokrotnie prosili go wcześniej o wsparcie w podejmowaniu różnych decyzji, choćby ubezpieczeń majątkowych. Tym razem jednak oczekują od niego informacji w obszarze funduszy inwestycyjnych, na którym zupełnie się nie zna.

Doradca pyta, co powinien zrobić, biorąc pod uwagę fakt, że ma teraz dużo innych obowiązków?

ZATWIERDŹ »

Adrian
Doradca Ubezpieczeniowy

Niespodziewanie dzwoni do Ciebie jeden z członków twojego zespołu.

DALEJ »

W ciągu bardzo napiętego i nerwowego dnia, dzwoni do Ciebie jeden z nowych Doradców i mówi, że jest strasznie sfrustrowany pracą i myśli o odejściu.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Robert
Klient

Analizę sytuacji przerywa Ci dzwonek telefonu.

DALEJ »

Dzwoni do Ciebie jeden z Klientów biznesowych obsługiwanych przez Doradcę z Twojego zespołu i niestety nie jest to zbyt miła rozmowa - po raz kolejny skarży się na to, że nie jest dotrzymywany gwarantowany w umowie czas na wizytę u specjalisty. Emocjonalnie oskarża Cię o nadużycie zaufania i brak odpowiedzialności.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Marianna Gorawska
Dyrektor Sieci Agencyjnej

Dzwoni do Ciebie Dyrektor Sieci Agencyjnej z pytaniem o wyniki sprzedażowe.

DALEJ »

W ostatnim czasie wyniki zespołu były dużo niższe niż oczekiwane. Wynikało to z wielu różnych powodów - aktywne działania konkurencji w Twoim regionie, gorsza aktywność Twojego zespołu oraz niekoniecznie optymalnie ustalone cele. Biorąc pod uwagę sytuację, wydaje Ci się, że kolejny okres powinien być lepszy. W rozmowie Dyrektor Sieci pyta Cię o powody słabszych ostatnio wyników.

Co odpowiesz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jedziesz na asystę sprzedażową wraz z jednym z Twoich Doradców.

DALEJ »

Jesteś na spotkaniu z Klientem razem z Doradcą, którego właśnie wdrażasz do pracy. Gdy wydawało się, że właśnie udało Ci się sprzedać ubezpieczenie indywidualne, Klient, który jest osobą zamożną zaczyna się wahać. Po zastanowieniu mówi, że myślał, że to będzie kosztować mniej.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Wyjeżdżasz na drugi koniec miasta.

DALEJ »

Razem ze swoim Doradcą jedziecie na spotkanie z Klientem, który posiada u Was ubezpieczenie grupowe. Podczas spotkania Klient informuje Cię, że od konkurencji dostał zdecydowanie lepszą ofertę na ubezpieczenie i planuje zakończyć współpracę z PZU. Znając produkt konkurencji, wiesz, że choć cena jest korzystniejsza, to ograniczenia w ramach tamtej oferty są znacznie większe. Dla Klienta różnica w katalogu wyłączeń zdaje się nie mieć znaczenia, a Ty, nawet biorąc pod uwagę wszystkie rabaty, nie możesz zaproponować niższej ceny. Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Tym razem czeka Cię asysta sprzedażowa u Pana Marka.

DALEJ »

Jesteś na spotkaniu sprzedażowym ze swoim Doradcą. W związku z tym, że dla Doradcy jest to pierwsze spotkanie, w całości prowadzisz je Ty. Podczas spotkania, na którym analizujesz potrzeby Klienta, Pan Marek jest zdecydowany na zakup ubezpieczenia. Obstaje jednak przy rozwiązaniach, które Twoim zdaniem nie są dobrze dopasowane do jego potrzeb - zakres ubezpieczenia oraz składka są zbyt wysokie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Dzień rozpoczynasz od wizyty u Klienta.

DALEJ »

Razem ze swoim Doradcą jesteś na spotkaniu z Klientem, który nie jest zbyt zamożny, ale zagadnięty podczas sesji telefonicznej wyraził chęć ubezpieczenia. W tym momencie to jedyny żywiciel rodziny utrzymujący małżonkę i trójkę dzieci. Klient chciałby się ubezpieczyć, ale deklaruje opłacanie miesięcznej składki na bardzo niskim poziomie. Wiesz, że nie będzie to dostateczna ochrona dla rodziny Klienta, a on nie jest gotowy na opłacanie wyższego ubezpieczenia.

Jak postąpisz?

ZATWIERDŹ »

Klient
Spotkanie

Jedziesz na spotkanie z jednym ze swoich Doradców.

DALEJ »

Razem z Doradcą prowadzisz rozmowę sprzedażową z Panem Włodzimierzem, współwłaścicielem małego warsztatu samochodowego. Podczas spotkania, na którym miała być podpisana umowa, Klient zaczyna znacznie odbiegać od tematu - opowiada różne historie i sam zadaje masę pytań. Jeśli tak dalej pójdzie, spóźnisz się na kolejne spotkanie.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Adrian Nowak
Regionalny Dyrektor Sieci Agencyjnej

Przed Tobą kilka spotkań w biurze. Waszą Jednostkę odwiedziło kilku ważnych gości.

DALEJ »

Twoją Jednostkę odwiedza Regionalny Dyrektor Sieci Agencyjnej.

W luźnej rozmowie pyta Cię, jaki jest klucz do dobrego motywowania zespołu sprzedażowego?

ZATWIERDŹ »

Adrian Nowak
Regionalny Dyrektor Sieci Agencyjnej

W swoim zespole posiadasz wyłącznie Doradców, którzy prowadzą własne działalności gospodarcze i w związku z tym, jak się wydaje, nie masz większych instrumentów nacisku (np. możliwości przyznania premii uznaniowych). Musisz jednak zespołem kierować.

W jaki sposób w takiej sytuacji najlepiej będzie zarządzać zespołem?

ZATWIERDŹ »

Adam
Doradca Ubezpieczeniowy

Adam pyta Cię w jaki sposób rozmawiać z Klientem biznesowym w sytuacji, w której musi trafić z argumentacją do kilku osób jednocześnie.

Co odpowiadasz?

ZATWIERDŹ »

Adam
Doradca Ubezpieczeniowy

Adam zadaje Ci pytanie, czy będziesz kontaktować się z nim w celu weryfikacji stopnia realizacji zakładanego planu.

Co odpowiadasz?

ZATWIERDŹ »

Warsztaty sprzedażowe

Czas na udział w krótkich warsztatach sprzedażowych.

DALEJ »

Podczas spotkania w jednostce omawiane są sposoby na poprawę efektywności procesu sprzedażowego. Obecny jest Dyrektor Sieci Agencyjnej, który podczas warsztatów wymienia uwagi z Dyrektorem Regionalnym. Ty również masz swoje przemyślenia, ale nie są one jeszcze dopracowane.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pani Joanna
Kandydatka na Doradcę

W związku z rozbudową Twojego zespołu masz na dziś zaplanowanych sporo spotkań rekrutacyjnych w biurze i na mieście.

DALEJ »

W czasie rekrutacji rozmawiasz z Kandydatką, która jest bardzo zainteresowaną pracą. Oceniasz ją pozytywnie i chciałbyś/chciałabyś, aby dołączyła do Twojego zespołu. W trakcie rozmowy okazuje się jednak, że Kandydatka ma wątpliwość w zakresie jednego z aspektów prawnych prowadzenia własnej działalności. Niestety nie posiadasz wiedzy, aby móc odpowiedzieć jej od razu, a zdobycie informacji wymaga kontaktu z Centralą.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Pan Mariusz
Kandydat na Doradcę

Podczas rozmowy rekrutacyjnej Kandydat ma obiekcje dotyczące formy współpracy - samozatrudnienia.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Spotkanie z Doradcami

Spotykasz się z kilkoma osobami ze swojego zespołu.

DALEJ »

Dwóch Twoich Doradców prosi Cię o wsparcie sprzedażowe i udział w spotkaniu. Niestety oba spotkania są dokładnie w tym samym terminie. Jeden z Doradców, Olaf, jest osobą bardzo systematyczną i rzetelnie pracuje. Drugi, Andrzej, działa od przypadku do przypadku i rzadko udaje mu się znaleźć taką okazję, jak teraz. Przełożenie któregokolwiek ze spotkań może realnie skończyć się utratą Klienta.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Spotkanie z Doradcami

W związku z nową kampanią sprzedażową spotykasz się z Doradcami

DALEJ »

W firmie rozpoczęła się nowa kampania - Doradcy otrzymali nowe zadania sprzedażowe, ale nie są zadowoleni, bo produkty, które mają dosprzedawać, nie są szczególnie dobrze wynagradzane. Dodatkowo pojawiają się wątpliwości, jak dobrze zrealizować proces. Jesteś odpowiedzialny za realizację celu zespołu.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Aneta
Doradca Ubezpieczeniowy

O krótką rozmowę poprosiła Cię Aneta, jeden z najlepszych Doradców.

DALEJ »

Rozmawiasz z jednym z najlepszych Doradców w swoim zespole. Jesteś bardzo zadowolony z jego pracy i bardzo na nim polegasz. Widzisz jak bardzo ta osoba się rozwinęła i jaki postęp zrobiła od momentu, kiedy mozolnie i z zaangażowaniem ją szkoliłeś/aś. Praca z nim to dla Ciebie przyjemność, a teraz Doradca oznajmia Ci, że postanowił zmienić firmę i przechodzi do konkurencji. Biorąc pod uwagę Twój wkład w rozwój tej osoby, odczuwasz ogromne rozczarowanie tą decyzją.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »

Karol
Doradca Ubezpieczeniowy

Do Twojego biura przychodzi jeden z Doradców.

DALEJ »

Jeden z początkujących Doradców jedzie na pierwsze spotkanie z Klientem grupowym.

Pyta o to, na czym powinien się skupić?

ZATWIERDŹ »

Wyznaczanie celów sprzedażowych

Udajesz się na zaplanowane wcześniej spotkanie ze swoimi podwładnymi.

DALEJ »

Otrzymałeś cele sprzedażowe dla Twojego zespołu na najbliższy kwartał.

Jak je rozdzielisz pomiędzy Doradców?

ZATWIERDŹ »

Spotkanie z Doradcami

W swoim zespole masz kilka osób, które choć są znakomitymi sprzedawcami i osiągają bardzo dobre wyniki, nie koncentrują się na pracy Doradcy, będąc "dwuzawodowcami". Takie osoby zawsze stanowią wyzwanie, bo dość luźno podchodzą do obowiązków administracyjnych, sesji telefonicznych czy spotkań zespołu. Podczas dzisiejszego spotkania masz do czynienia właśnie z taką sytuacją, a dodatkowo zauważasz, że pozostali Doradcy są tym faktem mocno poirytowani.

Co robisz?

ZATWIERDŹ »
Twoja skrzynka pocztowa 3

Nadawca: Dyrektor Sieci Agencyjnej

Szanowni Dyrektorzy Jednostek,

jest mi niezmiernie miło, że mogę przywitać Was w naszej Sieci Agencyjnej. Poniżej przesyłam kilka ważnych informacji, które powinny ułatwić Wam wdrożenie się do pracy. Dodatkowe informacje powinniście otrzymać już wkrótce drogą mailową.

Nasza Sieć jest jedną z pięciu w regionie i dziesięciu w Polsce Sieci Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie. W ramach każdej z Sieci zlokalizowanych jest po kilka Jednostek. Na czele Sieci stoją Dyrektorzy Sieci Agencyjnej, którym podlega m.in. kilku Dyrektorów Jednostek Agencyjnych (DJA). Każdy Dyrektor Jednostki zarządza kilkunastoosobowym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Oczywiście, oprócz osób zaangażowanych bezpośrednio w sprzedaż, w Sieci zatrudnionych jest sporo osób zapewniających wsparcie organizacyjne i merytoryczne.

W pełnieniu swoich codziennych obowiązków możecie liczyć na wsparcie i pomoc ze strony pracowników naszej Sieci oraz Biura Sprzedaży Agencyjnej (BSA) w Warszawie. We współpracy szczególnie pomocni będą:

  • Małgorzata Wietecha (Specjalista ds. Wsparcia Sieci), która będzie służyć Wam i Waszym zespołom m.in. bezpośrednim wsparciem w zakresie procedowania umów z Klientami,
  • Zespół Rekrutacji w BSA kierowany przez Adama Kopycińskiego, który będzie wspierał Was w prowadzeniu rekrutacji oraz szkoleń początkowych dla Adeptów,
  • Zespół Szkoleń w BSA kierowany przez Beatę Dębowy, który zajmuje się szkoleniowym wsparciem Sieci Sprzedaży Agencyjnej(w tym w zakresie szkoleń produktowych, sprzedażowych oraz zarządczych).

BSA na bieżąco będzie Wam również przekazywać informacje dotyczące wydarzeń w Sieci Sprzedaży, aktualnych konkursach, wyjazdach itp.

Oczywiście, ja również pozostaję do Waszej dyspozycji. Będziemy mieli wiele okazji do współpracy – najbliższa już w poniedziałek, kiedy to wyznaczę cele i zadania dla Waszych zespołów oraz porozmawiamy o planach na najbliższy czas.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia,
Marianna Gorawska
Dyrektor Sieci Agencyjnej
PZU Życie SA

Nadawca: Sieci Agencyjnej

Witaj,

jeszcze raz serdecznie witam Cię w PZU Życie i naszej Sieci Agencyjnej. Poniżej, dla przypomnienia, przesyłam krótki opis obowiązków Dyrektora Jednostki Agencyjnej:

  • rekrutowanie Doradców Ubezpieczeniowych i wdrażanie ich do pracy,
  • wspieranie własnej Jednostki Agencyjnej w realizacji codziennych zadań (m.in. pozyskiwanie klientów, spotkania z klientami, przygotowanie oferty).
  • prowadzenie szkoleń i spotkań motywacyjnych dla Doradców,
  • zarządzanie podległym sobie Zespołem w celu realizacji przyjętego planu sprzedaży.

W związku z tym, że wspieranie nowych Doradców i przeprowadzanie wspólnych wizyt i asyst sprzedażowych będzie jednym z Twoich ważniejszych zadań, przesyłam również krótkie podsumowanie najważniejszych etapów naszego procesu sprzedażowego:

  • aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez m.in. udział w zorganizowanych akcjach telefonicznych, wizyty u pracodawców, pozyskiwanie poleceń sprzedażowych i pracę na własnej bazie kontaktów,
  • umówienie spotkania z Klientem,
  • pierwsze spotkanie z Klientem, którego celem jest dokładna analiza potrzeb Klienta indywidualnego lub biznesowego,
  • przygotowanie oferty w oparciu o pozyskane od Klienta informacje i dogłębną analizę jego potrzeb,
  • drugie spotkanie z klientem – prezentacja oferty i finalizacja sprzedaży,
  • posprzedażowa obsługa polisy i opieka nad Klientem (w tym czynności administracyjne oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem).

Szczegóły omówimy podczas cotygodniowego spotkania.

Z wyrazami szacunku,
Marianna Gorawska
Dyrektor Sieci Agencyjnej
PZU Życie SA

Nadawca: Specjalista ds. Wsparcia Sieci

Dzień dobry :)

w imieniu Biura Sprzedaży Agencyjnej serdecznie zapraszam na pierwsze z serii szkoleń produktowych, które rozpocznie się w poniedziałek o godzinie 9.00 w siedzibie Jednostki. Zarezerwuj proszę około 4 godzin.

W trakcie szkolenia dowiesz się więcej na temat oferty produktowej PZU Życie w każdym z poniższych obszarów:

  • ubezpieczenia na życie indywidualne i grupowe,
  • ubezpieczenia posagowe i zaopatrzenia dzieci,
  • ubezpieczenia rentowe,
  • ubezpieczenia medyczne,
  • ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe.

Omówimy również pokrótce różnice pomiędzy ubezpieczeniami dla Klientów indywidualnych (dopasowanych do potrzeb osób fizycznych i ich rodzin) oraz ubezpieczeniami dla Klientów instytucjonalnych/grupowych (skrojonych na potrzeby przedsiębiorców oraz zatrudnianych przez nich pracowników).

Na koniec szkolenia poruszymy również zagadnienia związane z relacją wysokości składek ubezpieczenia do jego zakresu i wysokości wypłacanych świadczeń.

z wyrazami szacunku,
Małgorzata Wietecha
Specjalista ds. Wsparcia Sieci
PZU Życie

Nadawca: Biuro Sprzedaży Agencyjnej

Witamy serdecznie w Grupie PZU,

Poniżej przesyłamy kilka informacji dotyczących Grupy PZU oraz PZU Życie:

  • Grupa PZU istniejąca od 1803 roku jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej,
  • łącznie służymy pomocą ponad 16 000 000 Klientów,
  • w Centrali zatrudniamy ponad 11 000 specjalistów i ekspertów, na których pomoc mogą liczyć zarówno Klienci, jak i osoby zatrudnione w Sieci Sprzedaży Agencyjnej,
  • nieustannie rozwijamy ofertę produktową (obecnie ponad 200 produktów ubezpieczeniowych) oraz geograficzny obszar działalności (m.in. Ukraina, Litwa, Łotwa i Estonia),
  • PZU Życie jest drugim co do wielkości podmiotem wchodzącym w skład Grupy PZU,
  • Sieć Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie liczy obecnie 10 Sieci Sprzedaży, w której zatrudnionych jest około 1500 osób.

z pozdrowieniami,
Marek Gosta
Biuro Sprzedaży Agencyjnej
PZU Życie

Twoje powiadomienia 1

Prośba o pomoc

Jakub, jeden z młodszych Doradców w Twoim zespole łapie Cię na korytarzu z pytaniem. Właśnie skończył rozmowę ze zdenerwowanym Klientem, który niedawno złamał nogę, a teraz jest bardzo niezadowolony z oceny lekarza i wypłaconego odszkodowania. Jakubowi wydaje się, że zgodnie z warunkami usługi Klient nie ma racji, ale nie zmienia to faktu, że jest oburzony i emocjonalnie wyraża swoje zdanie. Jakub pyta jak powinien zachowywać się w takich sytuacjach.

Co odpowiadasz?

Rekrutacja Doradców

Masz na oku jednego Kandydata, który dobrze pasowałby do zespołu. Od kilku miesięcy rozmawiacie, ale od jakiegoś czasu cały czas przekłada on finalne spotkanie i unika konkretnych deklaracji.

Co robisz w takiej sytuacji?

Spotkania rekrutacyjne

Jest wtorek, na jutro miałeś/aś umówione dwa finalne spotkania z Kandydatami na Doradców. Do tej pory wszystko wyglądało znakomicie - Kandydaci to osoby z potencjałem, a oferta wydaje się do nich bardzo dobrze dopasowana. Niestety obaj Kandydaci odwołali spotkania - z różnych powodów i niezależnie od własnej woli muszą je przełożyć na przyszły miesiąc. Dla Ciebie to trudna sytuacja, bo piątek to ostatni dzień kwartału i musisz zgłosić Kandydatów Centrali już teraz, inaczej nie uda Ci się zrealizować zaplanowanego celu. Powrót do Kandydatów rezerwowych i domknięcie rekrutacji wydają się niemożliwe.

Co robisz?

Modyfikacja procesu rekrutacji

Szukając sposobów na zwiększenie liczby Kandydatów w ramach rekrutacji, która należy do Twoich zadań, wpadasz na nowy pomysł. Wydaje Ci się, że Doradcy, którzy bardzo dobrze znają swoich Klientów, mogliby weryfikować czy przypadkiem któryś z nich nie byłby zainteresowany rozmową o możliwości pracy dla PZU. Wszystko wygląda sensownie i nawet wiesz, jak to zorganizować, jednak nie masz pewności, jak takie rozwiązanie odbiorą Klienci i Doradcy.

Co robisz?

Wyzwanie rekrutacyjne

Właśnie zakończyła się kolejna akcja rekrutacyjna. Do Twojej bazy znów trafiają osoby, które są zainteresowane pracą, ale z jakiegoś powodu nie są w stanie podjąć decyzji o jej rozpoczęciu w danym momencie.

Co robisz z takimi osobami?

Dodatkowa oferta dla Klientów

Na popołudnie miałeś ustalone kilkugodzinne warsztaty wdrożeniowe dla Jarka, nowego Doradcy. W międzyczasie dzwoni do Ciebie Zuzanna, Doradca, któremu udało się umówić spotkanie w obiecującej firmie i prosi Cię o asystę sprzedażową. Wiesz, że systematyczne podejście do wdrożenia jest bardzo ważne.

Co robisz?

Plan spotkań rekrutacyjnych

Twoje działania rekrutacyjne okazały się bardzo skuteczne. Nawet "zbyt skuteczne", bo w związku z tym, że wielu potencjalnie dobrych Kandydatów chce się spotkać w dniu jutrzejszym, nie masz zbyt wiele czasu na przygotowanie.

Co robisz?

Prośba członka zespołu

Twój Doradca prosi Cię o wspólną wizytę sprzedażową u dużego Klienta grupowego. To już któreś z kolei spotkanie - Klient jest bardzo wymagający i jednocześnie ma zawsze bardzo mało czasu. Po zakończeniu ostatniego spotkania Doradca miał wrażenie, że raczej nic z tego nie będzie, a Klient uzyskał już wszystkie potrzebne informacje. Kolejne spotkanie zostało jednak zaplanowane, bo Klient chce mieć pełny przegląd dostępnych na rynku ofert. Co robisz?

Dodatkowy produkt ubezpieczeniowy

PZU wprowadziło właśnie nowy dodatkowy produkt do ubezpieczeń dla Klientów grupowych. Wiąże się to z dodatkowymi szkoleniami dla Twojego Zespołu oraz tworzy wyzwanie związane z pogodzeniem ich z bieżącymi działaniami sprzedażowymi. Doradcy nie są nastawieni zbyt entuzjastycznie, a Ty musisz postawić odpowiednie cele.

Jak to zrobisz?

Analiza wyników zespołu

Jeden z Twoich Doradców po raz trzeci z rzędu nie realizuje przydzielonych zadań. Ustaliłeś, że to kwestia motywacji - Jan jest Doradcą z ogromnym doświadczeniem i dużą bazą Klientów. Od jakiegoś czasu uznał, że nie potrzebuje nowych sprzedaży, bo wystarcza mu wynagrodzenie za obsługę stałych Klientów. Ostrzegałeś/aś go ostatnio, że taka postawa może skutkować przekazaniem części jego Klientów bardziej aktywnym Doradcom.

Co robisz?

Spotkanie z młodym małżeństwem

Podczas asysty sprzedażowej rozmawiasz z młodym małżeństwem o ofercie dotyczącej zabezpieczenia na emeryturze. Wszystko idzie w dobrym kierunku i razem z Doradcą jesteście blisko finalizacji rozmowy konkretnymi ustaleniami, gdy nagle mąż zmienia zdanie. Twierdzi, że zobowiązanie się do polisy w tym momencie będzie ryzykowne finansowo, gdyż w niedługim czasie planują wziąć kredyt hipoteczny. Żona nie widzi takiego problemu.

Co robisz?

Monitorowanie realizacji celów

Dowiadujesz się, że jeden z Twoich kolegów na stanowisku Dyrektora Jednostki, w ramach monitorowania stopnia realizacji zakładanych planów przez podległych mu Doradców Ubezpieczeniowych, wprowadził prosty, sms-owy system raportowania sprzedaży. Doradcy codziennie wieczorem mają mu wysyłać informację o tym, co mieli w danym dniu zrobić i ile z tego zrealizowali. Słysząc o wynikach jakie dał ten prosty zabieg w zespole kolegi, postanawiasz wprowadzić go również w swoim zespole. Po pierwszym tygodniu już widzisz, że część Twoich Doradców zapomina o wysłaniu wieczornego sms-a.

Co robisz?

Koniec dnia trzeciego

ROZPOCZNIJ DZIEŃ »

Czy jesteś pewny, że chcesz wrócić do ekranu głównego?

Nie przeczytałeś wszystkich powiadomień. W każdym momencie możesz powrócić i dokończyć.

Imię i nazwisko
Data urodzenia
Adres email
Numer telefonu
Poziom wykształcenia
Profil wykształcenia
Łączny staż pracy
Ostatnie miejsce pracy
Ostatnie stanowisko pracy
Czy posiadasz doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej?
Czy posiadasz doświadczenie w pracy jako Doradca w dowolnej sieci sprzedaży PZU?
Skąd dowiedziałeś/dowiedziałaś się o rekrutacji do PZU Życie SA?

To już ostatni krok!

Twoja aplikacja na stanowisko Dyrektor Jednostki Agencyjnej jest gotowa do wysłania.

Przed kliknięciem przycisku Aplikuj, sprawdź po lewej stronie poprawność informacji wprowadzonych w formularzu. W razie konieczności poprawy, wróć do formularza, popraw wprowadzone informacje i ponownie je zatwierdź. Jeżeli jeszcze nie dodałeś swojego CV, teraz jest na to dobry moment.

W ciągu najbliższych 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Dziękujemy!

« POPRAW

Kariera w PZU Życie SA

Osoby, które związały swoją karierę zawodową z Siecią Sprzedaży PZU Życie SA są najbardziej zadowolone z:

  • możliwości samodzielnego kształtowania poziomu swoich dochodów,
  • łatwości w pozyskiwaniu Klientów (markę PZU rozpoznaje 97% Polaków),
  • elastycznego czasu pracy,
  • realnych możliwości rozwoju i awansu.

Czy wiesz, że...

W ramach pakietów medycznych PZU Życie zapewnia opiekę ponad 1 000 000 Klientów w więcej niż 1600 placówkach medycznych w 500 miastach…

Czy wiesz, że...

Ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznych obejmuje 389 rodzajów zabiegów realizowanych w Polsce, krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii, Watykanie, Monako, USA, Kanadzie, Japonii, Australii i Nowej Zelandii…

Czy wiesz, że...

Niestraszki PZU uczą bezpieczeństwa i odpowiedzialnych zachowań. Koniecznie dowiedz się, czego Twoje dziecko może nauczyć się od Stacha Tracha, Tadka Niekradka, Loli Poli, Julki Pechulki i Zuzki Wiruski. Poszukaj w sieci kolekcji 8 edukacyjnych bajek o Niestraszkach…

Wartości PZU Życie SA

Działania PZU Życie SA i Grupy PZU oraz kierunki ich rozwoju oparte są na trzech wartościach:

  • jesteśmy fair,
  • jesteśmy innowacyjni,
  • jesteśmy efektywni.

Witaj na pokładzie!

Podałeś dane w formularzu i możesz rozpocząć grę!

Na początku zapoznaj się z informacjami (przycisk Poczta), a następnie odpowiedz na dylematy pokazujące się na ekranie (np. na notesie, telefonie czy kluczykach)

OK

Spostrzegawczy!

Odkryłeś część ciekawostek

OK

Sokole oko!

Odkryłeś wszystkie ciekawostki

OK

W połowie drogi!

Rozwiązałeś 50% zadań

OK

Spotkanie za spotkaniem!

Odbyłeś/aś już 15 spotkań

OK

Super Dyrektor!

Rozwiązałeś wszystkie zadania. Na następnym ekranie będziesz miał możliwość weryfikacji informacji podanych w formularzu i dokonania ewentualnych poprawek. Jeśli dane są poprawne dokończ proces klikając przycisk „Wyślij aplikację”

OK

PZU

Dziękujemy za udział w grze!

Gratulujemy ukończenia gry rekrutacyjnej na stanowisko Dyrektor Jednostki Agencyjnej

Twoja aplikacja została zarejestrowana. Jeżeli szukamy właśnie Ciebie, osoba prowadząca rekrutację skontaktuje się z Tobą w ciągu najbliższych 14 dni. W międzyczasie zapraszamy do lepszego poznania PZU Życie SA oraz podzielenia się informacją o rekrutacji ze swoimi znajomymi.

Do zobaczenia!

Bracket left

Witajw Sieci SprzedażyPZU Życie SA

Bracket right

Przed Tobą pierwszy etap procesu rekrutacyjnego na stanowisko

Dyrektor Jednostki Agencyjnej PZU Życie SA

Zapraszamy Cię do udziału w grze rekrutacyjnej. Aby aplikować, podaj swoje dane w formularzu i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym oraz podejmij decyzje, które być może już niedługo będziesz podejmować po dołączeniu do Sieci Sprzedaży PZU Życie SA.

Aby Twoja aplikacja została zapisana w systemie:

  • rozpocznij grę
  • wypełnij formularz i wyraź w nim zgodę na przetwarzanie swoich danych w procesie rekrutacyjnym
  • zapoznaj się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i emaili
  • przejdź przez 5 dni pracy i podejmij decyzje, które już niedługo mogą stać się Twoją codziennością
  • po podjęciu wszystkich decyzji będziesz miał możliwość weryfikacji i ewentualnej poprawy informacji podanych w formularzu danych osobowych. Upewnij się, że są one poprawne, a jeśli tak kliknij przycisk „Wyślij aplikację”.

Dla ułatwienia, w grze będą pojawiać się chmurki, wskazujące jakie działanie należy podjąć w danej chwili.

Gra nie posiada limitu czasowego, ale aby bez pośpiechu przez nią przejść, zarezerwuj sobie około 25-35 minut.

Po złożeniu Aplikacji Twoje wyniki zostaną przeanalizowane. Jeżeli jesteś osobą, której szukamy, w ciągu maksymalnie 14 dni możesz spodziewać się kontaktu ze strony osoby prowadzącej rekrutację.

Jak przekonasz się już za chwilę, praca Dyrektora Jednostki Agencyjnej w PZU Życie SA jest niezwykle ciekawa i pełna wyzwań. Koniecznie aplikuj, jeżeli:

  • lubisz nawiązywać nowe kontakty i znajomości
  • jesteś samodzielny/a, ambitny/a i przedsiębiorczy/a
  • chcesz mieć realny wpływ na swoje dochody
  • Twoją ambicją jest stworzenie własnego zespołu sprzedażowego

W grze ukrytych jest kilka ciekawostek – zachęcamy do eksplorowania :)

Powodzenia!

Powrót »